Logo

Marketing MIX

Jubileuszowy numer OOH magazine już na rynku!

Na 15-lecie istnienia OOH magazine, redakcja wypuściła do druku 10 tysięcy egzemplarzy. To także podwójny jubileusz, bo swoje 10 lat świętuje impreza targowa FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl, których to wydawnictwo jest organizatorem.

Tematem numeru jest lojalność w biznesie, lojalność wobec pracowników, pracodawców, klientów. W artykule otwierającym numer przeczytamy materiał o lojalnym kliencie. Cezary Mychlewicz przedstawia 9 zasad loyalty marketingu od Siemensa, Bartłomiej Janiszek z iSpot w wywiadzie mówi o budowaniu więzi z konsumentami na bazie ich potrzeb. O loteriach konsumenckich pisze Grzegorz Bonder z UNIQUE ONE. O tym jak w zgodzie z RODO zorganizować loterie i konkursy mówi Urszula Szefler, radca prawny z kancelarii Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna. Co to jest Omni-lojalność?, jak skutecznie motywować pracowników i klientów, by osiągnąć zamierzone cele według Karoliny Karolczak i Magdaleny Słomczewskiej-Klimiuk. W numerze znaleźć można także interesujące wywiady z: wiceprezesem banku Credit Agricole, z Prezesem Zarządu Colian, z Marketing Managerem marki MARTINI, z Colours Factory, z Capira, z Toppoint oraz wywiad z firmą Headwear o 10-leciu istnienia na polskim rynku, oraz wiele innych.

– Świętując 15-lecie OOH magazine i 10-lecie targów FestiwalMarketingu.pl/ FestiwalDruku.pl mam wrażenie, że słowo lojalność najbardziej odpowiada mijającym latom. Dziękuję wszystkim tym, którzy uwierzyli w nas i od lat są naszymi Partnerami. Napisać Klientami byłoby za mało. Wszak w wielu przypadkach możemy napisać i powiedzieć – Przyjaciółmi. W tym wyjątkowym numerze właśnie lojalności poświęcamy dużo miejsca. Wiedząc, jak cenna jest w biznesie, odkrywamy jej tajemnice w strategiach marketingowych. Właśnie nawiązywanie relacji z odbiorcami naszych produktów i usług, obok personalizacji, jest w mojej opinii trendem numer 1 w marketingu. Najważniejszym elementem tego wydania OOH magazine jest Katalog Targowy FestiwalMarketingu.pl. Zapoznajcie się z ofertą Wystawców, korzystając z wyszukiwarki produktów i usług (dostępnej także w wersji online). Tegoroczna, jubileuszowa edycja targów to trzy duże konferencje, pokazy, warsztaty, szkolenia, a przede wszystkim – ekspozycja branży produkcji reklamowej i poligraficznej. Do zobaczenia w EXPO XXI Warszawa – 12 i 13 września! Życzę wszystkim stabilnego rozwoju, przewidywalnego otoczenia biznesu i świętowania ze swoimi pracownikami i partnerami, każdego, nawet najmniejszego, sukcesu. Pamiętajcie, aby w pogoni za zyskiem nie zapomnieć o czynniku ludzkim. Zarówno na płaszczyźnie zawodowej, jak i prywatnej – mówi Robert Załupski, CEO OOH magazine.

Wydanie ukazało się w wersji dwuokładkowej – swój jubileusz obchodzi także firma Capira.

OOH magazine jest organizatorem: FestiwalMarketingu.plFestiwalDruku.pl, Konferencji EVENT MIX, Konferencji MARKETING MIX. To wszystko już 12 i 13 września w EXPO XXI Warszawa ul. Prądzyńskiego 12/14.

Pobierz bezpłatnie najnowszy numer TUTAJ.

MW