Agencje reklamowe często zadają sobie pytanie jak długo będą pracować z danym klientem. Na to pytanie spróbuje odpowiedzieć prelegent zbiżającej się konferencji.
Opiekun klienta i sprzedawca z zamiłowania. Obecnie jako Client Service Director w krakowskiej Agencji Veneo, dba o idealną obsługę klienta od momentu pierwszego kontaktu, po nieskończone rozwijanie projektu. W swojej karierze łączy wiedzę zdobytą w działaniach marketingowych i promocyjnych, z poszukiwaniem idealnego modelu sprzedaży i opieki projektowej. Od początku swojej kariery stawia na odpowiednio budowaną komunikację, pomaga również innym specjalistom w swoim zespole budować właściwe relacje z klientami na każdym etapie współpracy. Doświadczenie w branży zdobywał pracując jako Account Manager i Project Manager, realizując kampanie m.in. dla takich klientów jak: Bayer, Bonito, Royal Canin, Novartis, Activlab, MPM. Szczególną opieką otacza również projekty e-commerce’owe, które charakteryzują się wyjątkową wrażliwością w relacji: Inwestycja i ROI.
Z prelekcją Małżeństwo czy przelotny romans? Relacja klient-agencja. Czyli z podsumowaniem badania przeprowadzonego przez Veneo, Pan Grzegorz Maliszewski wystąpi już za tydzień, czyli 13 września podczas konferencji Marketing MIX.
Rejestracja i bilety na konferencję TUTAJ.
Konferencja odbędzie się podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa 13. września br.
Partnerzy:
Sponsorzy Platynowi: TEXET Poland, James Harvest Sportswear
Partnerzy Strategiczni: EXPO XXI Warszawa, TSE, Deli Catering
Partnerzy Medialni: OOH magazine, OOH event!
MW