„Czy jesteś gotowy na przyszłość?” to hasło przewodnie 10. edycji Forum Marketingu Zintegrowanego, które odbędzie się w dniach 7-8 listopada w warszawskiej Kinotece. Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB od dekady organizuje jedno z najbardziej inspirujących wydarzeń dla branży marketingowej.
Hasło odnosi się do obecnych wyzwań stojących przed branżą marketingową związanych z intensywnymi zmianami w zakresie prawnym (RODO), dostępnych narzędzi, a przede wszystkim zmiany postaw konsumenckich. Prelegenci Forum – kreatywni marketerzy i wybitni eksperci przygotują uczestników na marketing przyszłości.
7 listopada pokazane zostaną najciekawsze case studies marketingu zintegrowanego, m.in. nagrodzonych Golden Arrow 2018. To doskonała okazja, żeby przekonać się, co działa na klientów. Gwarantowana ogromna dawka wiedzy i inspiracji.
W programie:
Event Magnum, czyli impuls rodzi emocje!
Barbara Kierdelewicz (Unilever), Żaneta Szysz (Mindshare Polska)
Jak zmierzyć wszystkie punkty styku? – czyli atrybucja i geocoding w kampanii Orange Finanse
Piotr Zapała (Orange Polska), Norbert Mazur (Reprise)
Interaktywna przymierzalnia adidas – jak doświadczenia, które dostarczamy konsumentowi, wpływają na interakcje z daną marką?
Paulina Olender (adidas), Magdalena Szoll-Wieczorek (Posterscope Polska)
Niestandardy na rynku reklamy kinowej
Kinga Dołęga-Lesińska (KinAds)
Nienachalne i atrakcyjne medium pokolenia Z
Jakub Wolff (The Dust)
Direct Mail?! „Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”
Renata Goss-Nowak (Poczta Polska), Marcin Rzeczkowski (H2H.tech)
Co lubią Twoi klienci? Wybierz to, co dla nich najlepsze z menu narzędzi marketingu zintegrowanego!
Janusz Matuszewski i Mateusz Jaworowski (Kantar Polska)
Druk nie umiera, jest pełen energii, dynamiczny – tak jak mobile i online jest już …digital
Bartosz Mateja (Prografix), Simon Lewis (HP INDIGO)
Virtualna Warszawa. Czy kampanie skierowane do grup o specyficznych potrzebach wymagają specjalnego podejścia?
Tomasz Pactwa (Urząd m.st.Warszawy)
8 listopada czekają spotkania z niesamowitymi autorytetami w dziedzinie marketingu i komunikacji, którzy będą nie tylko inspirować, ale przede wszystkim zmotywują do działania i pokażą jak mierzyć się z nadchodzącymi wyzwaniami dla marketerów.
Na scenie 8 listopada:
Wyścig techno-marketerów
Piotr Marzec (Google)
Co ma zrobić marka z językiem?
Dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact)
Masz tylko 2,5 sekundy na komunikację
Agnieszka Stelmaszczyk (Feno)
Polki i Polacy, czyli kto? O tym, jak najskuteczniej wykorzystywać wiedzę o motywacjach konsumentów i o tym, dlaczego psychografia jest dziś „must have” skutecznego marketera.
Katarzyna Pawlikowska (Garden of Words)
Między sacrum a profanum. Prawda Objawiona w ryzach współczesnych strategii komunikacji
Prof.Arkadiusz Stempin
Uczestnicy Forum Marketingu Zintegrowanego chwalą wydarzenie za wysoki poziom merytoryczny. To doskonałe miejsce nawiązywania nowych relacji biznesowych czy poznania nowych i skutecznych rozwiązań marketingowych.
Szczegółowy program i bilety dostępne TUTAJ.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
MW