15 listopada w hotelu Sound Garden w Warszawie odbyła się pierwsza edycja konferencji Kod Innowacji, której organizację zleciła Agencji Stereomatic organizacja GS1. Wzięło w niej udział ponad 100 osób.
Wydarzenie uświetniły prelekcje uznanych ekspertów z dziedziny nowoczesnych technologii i sprzedaży, tj. Bartłomieja Goli i Pawła Tkaczyka.
W trakcie eventu zostały rozdane nagrody za najefektywniejsze wdrożenia standardów GS1. Otrzymały je m.in. takie firmy jak Carrefour, Makro Cash and Carry i Raben.
Wydarzenie, które poprowadził dziennikarz i konferansjer Paweł Gołębski, zakończyło się kolacją połączoną z koncertem jazzowym i networkingiem.
Agencja Stereomatic była odpowiedzialna za pełną organizację i produkcję wydarzenia. Na potrzeby konferencji została również stworzona dedykowana strona internetowa www.kodinnowacji.pl.
Przygotowania do eventu trwały 9 miesięcy.