Logo

Marketing MIX

Awanse w Tailor Made PR – Marta Lewowska nowym Account Director

Marta Lewowska awansowała na stanowisko Account Director działu Lifestyle Brands Communication w agencji Tailor Made PR. Poprzednio pracowała jako Senior Account Manager w teamie dedykowanym Kompanii Piwowarskiej. W nowej strukturze jej obowiązki przejęła Maria Popielewicz, zajmując stanowisko Junior Account Managera. W zespole awansowały także Justyna Wróbel i Paulina Czaplińska, obejmując stanowiska Senior Account Executive.

Tailor Made PR dynamicznie się rozwija. Szereg zmian podyktowany jest rozszerzeniem współpracy agencji z markami z segmentu lifestyle. Na przestrzeni ostatniego roku TMPR podjęło współprace z nowymi klientami z kategorii beauty oraz sukcesywnie poszerzało zakres działań dla Kompanii Piwowarskiej. Marta Lewowska jako Account Director będzie zarządzać projektami klientów agencji z segmentu lifestyle, do których należą Kompania Piwowarska (m.in. Lech, Tyskie, Żubr), marki urodowe, (m.in. SinSkin, PZ Cussons), a także brandy należące do zabawkowego giganta, firmy Mattel.

Marta Lewowska obejmując stanowisko Account Director została trzecim dyrektorem w Tailor Made PR, a jej odpowiedzialność skupia się na utrzymaniu doskonałej jakości działań egzekucyjnych wewnątrz teamów. Współwłaścicielka agencji, Marta Polakow-Stepanow podkreśla, że Lewowska ma ogromne, wieloletnie doświadczenie w realizacji działań komunikacyjnych dla klientów Tailor Made PR. Jej nowy zakres obowiązków pozwoli na sprawne zarządzanie teamami, które w najbliższym czasie nowa dyrektor chce powiększać o kolejnych specjalistów.

– Moim zadaniem jest zarządzanie zespołami, które na co dzień pracują dla naszych klientów. Wybieram do nich doświadczonych, błyskotliwych i kreatywnych specjalistów komunikacji PR. Chcę powiększyć nasz team pracujący dla Kompanii Piwowarskiej, a także ten dedykowany tematyce urodowej. W przyszłym roku czekają nas ciekawe wyzwania, dlatego nieustannie szukam nowych talentów mówi Marta Lewowska.

W ramach nowej struktury działu obsługującego Kompanię Piwowarską team accountów także otrzymał awanse oraz nowe zadania. Justyna Wróbel jako Senior Account Executive zajmie się obsługą marek Lech Premium, Lech Free, Żubr, Redd’s i Pilsner Urquell. Paulina Czaplińska na stanowisku seniorskim poprowadzi komunikację brandów: Tyskie, Kozel oraz Capitan Jack. Zadaniem Marii Popielewicz, jak nowego managera teamu, będzie koordynacja współpracy ze wszystkimi ww. klientami. Agencja współpracuje z Kompanią Piwowarską od 2015 roku. W zakres jej obowiązków wchodzi prowadzenie biura prasowego, działania z influencerami i projekty niestandardowe a także obsługa social media.

JK