Logo

Marketing MIX

Zima w 4F pełna nowoczesnych technologii

Nowe wideo marki 4F to dowód na to, że technologie tworzą ze sportem zgraną drużynę. Nowoczesne, nieszablonowe podejście nie tylko w projektowaniu, ale również w tworzeniu materiałów kampanijnych – takimi zasadami kieruje się 4F. Zobacz wideo promujące linię narciarską HQ Performance zrealizowane przez dom produkcyjny F25 dla marki 4F.

4F uwielbia technologie i nie boi się eksperymentować. W kolekcji narciarskiej wykorzystano technologie Primaloft, Neodry, Dermizax, dzięki którym linia HQ Performance spełni wysokie wymagania wyczynowych narciarzy.

– Najwyższa jakość wykorzystanych materiałów, membran i ocieplin zapewnia wytrzymałość, wodoodporność i ochronę termiczną nawet w ekstremalnych warunkach pogodowych. Zależało nam, aby wideo promujące kolekcję pokazywało wszystkie jej atuty – mówi Ranita Sobańska, dyrektor kreatywna 4F.

Za produkcję filmu odpowiadał dom produkcyjny F25, a reżyserował go Piotr Estevan Zgoła. 

– Pomysł na ten projekt wyklarował się w momencie gdy dowiedziałem się, że jest to kampania zimowa. Chciałem zrobić coś innego, minimalistycznego w formie, ale wrażeniowego, postawiłem na technologie, a najważniejszym i głównym założeniem była realizacja wszystkiego w 100% na planie. Podczas jednego dnia zdjęciowego mieliśmy, śnieg, deszcz, wiatr, ujęcia VFX’owe – było tego dużo, co stanowiło wyzwanie – ale udało się  – mówi Piotr Estevan Zgoła, reżyser na co dzień związany z domem produkcyjnym F25.

– Na planie wykorzystywaliśmy motion control oraz kamerę Phantom, która potrafi dać efekt bardzo spowolnionego ruchu. Umiejętnie wykorzystaliśmy połączenie technologii i efektów: śniegu, deszczu, wiatru, które w 100% były wypracowane przez studio Bites na planie filmowym. Uważam, że powstało coś bardzo świeżego i ciekawego – mówi Marcin Dworucha, producent i managing director F25.

30 sekundowe wideo:

Materiał z przygotowań 

MW