Pierwszego dnia kongresu Marketing & Sales Executive Summit 2018, 4-5 grudnia w Hotelu Warszawianka podczas Gali Finałowej ogłoszono wyniki i nazwiska zwycięzców 8. Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.
Statuetki i dyplomy wręczono w 15 kategoriach głównych, 6 specjalnych, 2 zespołowych oraz nagrodę główna GRAND PRIX, którą otrzymała Dorota Natalia Heller – Dyrektor Marketingu – HUAWEI. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2018 (DMR) jest prestiżowym wydarzeniem, od 8 lat organizowanym przez Mediarun.com, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów i podkreśla ich kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek oraz przedsiębiorstw.
Od efektywnych działań marketingowych i sprzedażowych zależy przyszłość firm! Kapituła Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018 składająca się z laureatów poprzednich edycji konkursu, ekspertów branżowych oraz przedstawicieli partnerów wydarzenia oceniła zarówno dyrektorów działu marketingu i sprzedaży, jak również brand i product managerów, osoby odpowiedzialne za digital i e-commerce, za działania B2B i B2C w Polsce i na rynkach międzynarodowych.
Biorąc pod uwagę fakt, że sukces szefa nie jest możliwy bez zgranego zespołu, od 4 lat w Konkursie nagradzane są najlepsze zespoły marketingu w dwóch kategoriach: mały i duży budżet.
W tegorocznej edycji konkursu Kapituła Konkursu oceniała działania i efekty kampanii marketingowych za okres 2017/2018.
Skład kapituły Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018
Małgorzata Augustyniak Vice Prezes AMS
Iwona Błońska – Orzoł Dyrektor Marketingu SANTANDER Bank
Paweł Barski Dyrektor Marketingu RICOH
Magdalena Maruszczak Dyrektor Marketingu KPMG
Joanna Ciszewska Business Consultant STRATEA Consulting
Marta Czartorsyska – Żak Dyrektor Marketingu VIRGIN Mobile
Marcin Dec Prezes IPG Mediabrands / Initiative
Anna Dzierzędzka Dyrektor ds rozwoju VALUE Media
Dariusz Epelbaum Managing Director WORK & FUN
Michał Groniewski Dyrektor Marketingu DELIKATESY Centrum
Małgorzata Leniarska Partner DRAGON ROUGE
Katarzyna Kamińska Dyrektor ds komunikacji GRUPA Wirtualna Polska
Ewa Lis – Jeżak Prezes IDC
Mariusz Ryciak Dyrektor Marki OSHEE
Małgorzata Lubelska Członek Zarządu Grupa ŻYWIEC
Grzegorz Mazurek Prorektor Akademia Koźmińskiego
Maciej Mitoraj Członek Zarządu ŻABKA
Krzysztof Majdan Redaktor Naczelny INNPoland
Krzysztof Gawrych Partner EVENT Room
Paweł Patkowski Dyrektor Marketingu ORANGE
Dorota Rakowska Dyrektor Marketingu SAMSUNG
Bolesław Rok Profesor Akademia Koźmińskiego
Zygmunt Stępiński Vice Prezes Muzeum POLIN
Aleksandra Szol – Tułecka Prezes PIXERS
Maciej Teliszewski Prezes CLICKAD
Łukasz Wójcik Dyrektor Marketingu MITSUBISHI MOTORS
Paweł Netczuk Dyrektor Zarządzający EXECUTIVE SUMMIT
Z grona kilkudziesięciu zgłoszeń, w wyniku głosowania Kapituła Konkursu wyłoniła zwycięzców i przyznała nagrody w następujących kategoriach:
– 1 nagrodę główną Grand Prix 2018
– 15 nagród głównych,
– 6 nagród specjalnych
– 2 nagrody zespołowe
– 3 wyróżnienia
W tegorocznej 8 Edycji Konkursu Kapituła Konkursu postanowiła nie przyznać nagród w 3 następujących kategoriach:
– Brand / Product – Lider / Manager
– Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
– Młody Wilk – Odkrycie Roku
Oto lista Laureatów tegorocznej edycji Konkursu:
WYRÓŻNIENIA w KONKURSIE
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Wyróżnienia Kapituły za nieszablone działania i wyjątkową efektywność społeczną:
Wyróżnienie dla:
Michała Białek – Członek Zarządu, Wykop.pl
Justyna Grzyl – EMEA PR & Communications Manager, PayU
Zbigniew Ptaszyński – Członek Zarządu, Sendit
Andrzej Świderski – Założyciel, Euroflorist
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Wyróżnienia Organizatora:
Za wysoką efektywność i nieszablonowe działania marketingowe przy niskim budżecie dla: Magdaleny Urban – Założycielki, URBAN LEGEND
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Wyróżnienia Organizatora:
Za nieszablonowe działania Content & Influencer marketing 2018, wyróżnienie dla: Aleksandry Słowińskiej – Media & PR Manager, CLARINS
KATEGORIE SPECJALNE:
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Long Time Marketing Excellenece
Laureat: Marcin Sienkowski, Dyrektor Marketingu, OLX
DYREKTOR MARKETINGU 2018 –Launch / Rebranding Roku
Laureaci ex aequo:
Monika Jasłowska, Dyrektor ds. zarządzania Markami, POLPHARMA
Marek Skrętny, Dyrektor Marketingu, BROWAR AMBER
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Master of International Marketing
Laureat: Piotr Nagalski, Dyrektor Marketingu na Europę, GOOGYEAR
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Content Marketing / Customer Experience
Laureat: Magdalena Kicińska, Dyrektor Marketingu, PZU
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Master of Digital Marketing
Laureat: Agnieszka Radawiec – Dyrektor Marketingu, DOUGLAS
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Thinking outside of the box
Laureat: Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu, WAWEL
KATEGORIE BRANŻOWE
DYREKTOR MARKETINGU 2018
Dom / Wnętrze / Budownictwo / AGD
Laureat: Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu, ROCKWOOL
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Farmacja / Zdrowie
Laureat: Justyna Skrzypek, Dyrektor Marketingu, ESSILOR OPTICAL LABORATORY
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Finanse / Ubezpieczenia
Laureat: Monika Talaga – Piotrowska, Dyrektor Marketingu, EUROBANK
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Instytucje społeczne i organizacje
Laureat: Wioletta Samborska, Dyrektor Biura Promocji Miasta, Urząd Miasta Wrocław
DYREKTOR MARKETINGU 2018- Uroda / Kosmetyki / Higiena
Laureat: Przemysław Szymański – Dyrektor Marketingu, DROGERIE NATURA
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Edukacja / Kultura / Media / Rozrywka
Laureat: Maciej Klepacki – Dyrektor Operacyjny Digital, EDIPRESSE Polska
DYREKTOR MARKETINGU 2018
Moda / Produkty luksusowe
Laureat: Wojciech Tomaszewski – Dyrektor Marketingu, ANSWER
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Motoryzacja / Mobility
Laureat: Michał Szaniecki – Dyrektor Marketingu, VOLKSWAGEN
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Napoje / Alkohol
Laureat: Marek Skrętny – Dyrektor Marketingu, BROWAR Amber
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – E-Commerce
Laureat: Marcin Sienkowski, Dyrektor Marketingu, OLX
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Produkty żywnościowe
Laureat: Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu, HOCHLAND
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Retail / Handel / Usługi
Laureat: Marcin Olech, Dyrektor Marketingu, CARREFOUR
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Sport / Hobby / Turystyka
Laureat: Michał Jaworski, E-commerce Dyrektor, RAINBOW TOURS
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Technologie / Telco / RTV / AGD
Laureaci ex aequo:
Karolina Pietz – Drapińska, Dyrektor Marketingu, KOMPUTRONIK
Anna Adrian, Dyrektor Marketingu, FIBAR
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – B2B / Usługi profesjonalne
Laureat: Wilhelm Rożewski, Dyrektor Marketingu, VOLVO TRUCKS
KATEGORIE ZESPOŁOWE
DYREKTOR MARKETINGU 2018- Najlepszy zespół marketingu – Budżet roczny do 10 MLN
Lider zespołu: Karolina Pietz – Drapińska, Dyrektor Marketingu, KOMPUTRONIK
DYREKTOR MARKETINGU 2018 – Najlepszy zespół marketingu – Budżet roczny ponad 10 MLN
Lider zespołu:
Monika Talaga – Piotrowska, Dyrektor Marketingu, EUROBANK
Maja Andrzejczuk – Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej
Delfina Kaczałko -Zastępca Dyrektora Departamentu Marketingu
Marek Galiński – Specjalista ds. Mediów
Sylwia Maćkowiak – Starszy Specjalista ds.Digital Marketingu
Dagmara Solska – Specjalista ds. Digital Marketingu
Ewa Sadowska – Specjalista ds. Performance Marketingu
Katarzyna Paprzycka – Specjalista ds. Performance Marketingu
Maciej Wójcik – Kierownik ds. Digital Marketingu i Strategii Marketingowych
Magdalena Tarczyńska – Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
Anna Kocik – Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
Patrycja Wojna -Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
Martyna Banach – Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
Marta Pietruszka – Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
Magdalena Janczar – Manager ds. Badań i Analiz
GRAND PRIX 2018
GRAND PRIX – DYREKTOR MARKETINGU 2018
Lider zespołu: Dorota Natalia Haller, Dyrektor Marketingu, HUAWEI
Podziękowania dla partnerów:
Partnerzy Konkursu i Kongres Marketing & Sales Executive Summit 2018 – KPMG, HAVAS Media, ClickAd, Value Media, Initiative Media, Dragon Rouge, Getty Images, MEDIACOM, APART, CMA, DBMS, IDC, EventROOM, AMS, CCIFP, 4F, MASPEX, 4FUN TV, Akademia L. Koźminskiego, MOLESKIN, MOBILE ROCKETS, WORK & FUN
Partnerzy medialni i instytucjonalni Konkursu i Kongres Marketing & Sales Executive Summit 2018 – AMS, IDC, Grupa Wirtualna Polska, Grupa Natemat, INNPOland, Nowoczesna Firma, CCiFP, Izba Gospodarki Elektronicznej, Mediarun.com
Fundatorzy nagród: – APART, ALBER RIELE, RICOH, LEXUS
Agencja organizująca Galę i Kongres – WORK & FUN, EFEKT DIGITAL
MW