Logo

Marketing MIX

Ty to masz gest! Świąteczna akcja Tymbarku

Czy można pomagać prostym gestem? Oczywiście! A z Tymbarkiem nabiera to dosłownego znaczenia. Z okazji zbliżających się Świąt marka zamienia drobne gesty w realną pomoc. Wykorzystując najnowsze funkcjonalności Facebooka i technologię AR, Tymbark zachęca do publikowania zdjęć i filmów ze specjalnymi świątecznymi filtrami – w zamian, wspólnie z fanami przekaże nawet 100 tysięcy złotych dla podopiecznych fundacji Mam Marzenie!

Każdy uśmiech, zabawny dzióbek czy puszczone oczko w te Święta mają sprawczą moc. Tymbark udowadnia, że wystarczy wykonać prosty gest, by podzielić się pozytywną atmosferą i zrobić dobry uczynek – to prostsze, niż się wydaje!

Użytkownicy Facebooka za pomocą aparatu w telefonie mogą korzystać ze specjalnych świątecznych filtrów, które można dodatkowo aktywować za pomocą wybranego gestu. A dzieląc się ze znajomymi zdjęciem lub filmem z nałożonym filtrem – pomagają spełniać dziecięce marzenia! Za każdą taką publikację w Aktualnościach lub w Relacji na Facebooku marka przekaże 5 zł dla fundacji Mam Marzenie. Łącznie Tymbark zamierza w ten sposób przeznaczyć na spełnianie dziecięcych marzeń aż 100 000 złotych!

Świąteczny digitalowy koncept Tymbarku to połączenie najnowszej technologii Augmented Reality i rozpoznawania gestów ze wspaniałą ideą robienia na Święta dobrych uczynków. W ten sposób marka kolejny raz podkreśla swoje wartości i zachęca fanów do wspólnego działania w szczytnym celu.

Zobacz, jaki masz gest: TUTAJCzas trwania akcji: do 21 grudnia 2018 r. (lub do momentu zebrania docelowej kweoty 100 000 zł) Agencja odpowiedzialna za projekt: GONG.

MW