Metsä Board dysponuje zespołami ds. usług opakowaniowych na trzech kontynentach – w Europie, Ameryce Północnej i w Regionie Azji i Pacyfiku (APAC). Dzięki temu może wspólnie ze swoimi klientami opracowywać lżejsze, bardziej przyjazne środowisku i wydajne opakowania. Metsä Board ma przyjemność poinformować, że dzięki zatrudnieniu Marka Leiviskä i Iira Numminena te zespoły zostaną wzbogacone o dodatkowe kwalifikacje w dziedzinie projektowania.
Marko Leiviskä – zatrudniony przez Metsä Board na stanowisku Graphic Packaging Designer – ma rozległe, globalne doświadczenie w pracy dla właścicieli marek, przetwórców i producentów tektury. Dzięki temu może w szczególny sposób docenić znaczenie opakowania dla kreowania mocnych marek. Nowe stanowisko pozwoli mu połączyć umiejętności techniczne z projektowaniem i strategią promocji marek. Przechodzi do Metsä Board ze spółki OneMusketeer Oy, której był współwłaścicielem i kierował w niej działem projektowania. Ma doświadczenie w projektowaniu i konceptualizacji globalnych kampanii dla takich klientów jak Metsä Board, Stora Enso, Kotkamills, Walki Group i Woikoski. Przed rozpoczęciem pracy w OneMusketeer pracował dla Konsepti Advertising i Drum Communications.
Iiro Numminen, któremu w Metsä Board powierzono stanowisko Structural Packaging Designer, pracuje jako projektant konstrukcyjny od niemal ośmiu lat i ma dogłębną wiedzę odnośnie przetwarzania tektury i narzędzi cyfrowych. Nieustannie poszukuje nowych, innowacyjnych zastosowań materiałów z włókien drzewnych. Jego innowacyjny projekt „Stretching Inner Part” został zwycięzcą konkursu Metsä Board Better with Less – Design Challenge w 2018 roku. Przechodzi do Metsä Board z zespołu ds. projektowania opakowań w spółce Pa-Hu Oy, która wytwarza tekturę falistą i dostarcza rozwiązań opakowaniowych.
Ilkka Harju, Packaging Services Director, EMEA powiedział:
– Cieszymy się, że kwalifikacje globalnego działu Packaging Services zostały zwiększone dzięki zatrudnieniu Marka i Iira. Mają bardzo duże doświadczenie w dziedzinie projektowania i znają wymagania w zakresie promocji marki i opracowywania opakowań, które są zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju, wydajne i atrakcyjne dla konsumentów.
JK