
Najbliższa, V edycja konferencji Label Innovations, będzie koncentrowała się wokół trendów ekologicznego i premium w branży opakowań oraz szans rozwojowych jakie mogą one przynieść producentom. Będzie to okazja, aby nie tylko dowiedzieć się, co oferuje producentom branża opakowaniowa w zakresie innowacji. To będzie również okazja na poszukanie nowych aspektów przewagi konkurencyjnej dla Twoich produktów.
Podczas tegorocznej edycji targów opakowaniowych Packaging Innovations, w dniu 2 kwietnia 2019 odbędzie się kolejna, już V edycja konferencji Label Innovations. „Co mówi twoje opakowanie?”
Konferencja jest jedynym wydarzeniem w Polsce, na którym eksperci w dziedzinie opakowań i marketingu odnoszą się do aktualnych trendów opakowaniowych, badań rynkowych i marketingowych, regulacji prawnych, otwierając nowe perspektywy przed uczestnikami.
Tematem przewodnim najbliższej edycji jest „Eko, które kupi konsument – czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”.

O czym opowiedzą nasi eksperci na konferencji?
Zdobytą wiedzę wykorzystasz w kreatywnych warsztatach opakowaniowych, podczas których stworzysz kolejne wersje koncepcji kreatywnych etykiety, atrakcyjnej dla poszczególnych pokoleń konsumentów X, Y, Z.
Data: 2 kwietnia 2019 r.
Miejsce: Targi Packaging Innovations w Warszawie , Centrum Wystawiennicze EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna „C”
Bilety i informacje o konferencji na: www.labelinnovations.pl

Konferencja będzie doskonałą okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych z ekspertami z wielu dziedzin: technologii opakowań, marketingu i prawa. To niezwykła szansa na zdobycie cennej wiedzy, nie tylko w dziedzinie opakowań, ale również w zakresie przepisów prawnych dotyczących gospodarki odpadami. Tylko tutaj znajdziesz gotowe rozwiązania wdrożeń zgodnych z przepisami prawnymi dotyczącymi gospodarki odpadami, ale również otrzymasz wskazówki, które będą doskonałym wsparciem w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju oraz pomogą zwiększyć przewagę konkurencyjną Twoich produktów na rynku.
PLAN WYDARZENIA
| 
 09:00 – 09:30  | 
 rejestracja  | 
| 
 09:30 – 10:00  | 
 “Rozszerzona odpowiedzialność producenta, czyli obowiązki prawne wprowadzających do obrotu opakowania lub produkty w opakowaniach” – Daniel Chojnacki, Tymon Grabarczyk z kancelarii prawnej Domański Zakrzewski Palinka sp. k.  | 
| 
 10:00 – 10:40  | 
 „Odkryj motywacje zakupowe konsumentów pokoleń X,Y,Z”, dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu  | 
| 
 10:40 – 11:10  | 
 „Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii” – Katarzyna Kozińska, Managing Director Poland API Group plc  | 
| 
 11:10 – 11:25  | 
 przerwa  | 
| 
 11:25– 11:55  | 
 „Czy wyznacznikiem „eko” są zielone listki? Co to znaczy „ekologiczny” w projektowaniu graficznym?” – Jarosław Grzesica, CEO w agencji kreatywnej This  | 
| 
 11:55 – 12:25  | 
 „Trendy wśród podłoży do druku etykiet” – Izabela Antczak, Technical Sales Manager w UPM Raflatac  | 
| 
 12:25 – 13:00  | 
 przerwa  | 
| 
 13:00 – 13:45  | 
 „Eko, które kupi konsument – czyli o etykietowych ekoinnowacjach”, Iwona Studzińska, Dyrektor Rozwoju w Etykiety.pl Etigraf  | 
| 
 13:45 – 15:15  | 
 „Stwórz koncepcję kreatywną opakowania dla konsumenta generacji X, Y, Z”- moderator warsztatów: dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu  | 
| 
 15:15 – 15:30  | 
 pytania do prelegentów, rozmowy w kuluarach  | 
Źródło: Etykiety.pl Etigraf
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia i targów Packaging Innovations.
JK