Logo

Marketing MIX

Kanapa Kibica na meczach Lotto Ekstraklasy! Bądź jeszcze bliżej boiska!

Boisko na wyciągnięcie ręki? To możliwe! Od 35. kolejki Lotto Ekstraklasy kibice będą mieli okazje oglądać mecze własnych drużyn ze specjalnej kanapy kibica, która zostanie ustawiona obok bocznej linii boiska.

W pierwszej kolejności z atrakcyjnej formy obejrzenia spotkania ulubionej drużyny będą mogli skorzystać kibice Lecha Poznań, Lechii Gdańsk, Legii Warszawa i Wisły Kraków. Natomiast od nowego sezonu kanapa kibica będzie dostępna na wszystkich stadionach Lotto Ekstraklasy.

Każda z kanap ma cztery miejsca. W jaki sposób można wygrać specjalne bilety? To proste. Wystarczy wziąć udział w konkursach organizowanych przez PKO Bank Polski na kanałach social media „PKO BP Grajmy razem”, w których będzie można wygrać dwa podwójne miejsca na kanapie.

W konkursie mogą wziąć udział klienci PKO Banku Polskiego i posiadacze Oficjalnej Karty Ekstraklasy. Kartę z herbem własnego ulubionego klubu może zamówić każdy klient PKO Banku Polskiego w placówkach, aplikacji IKO, serwisie internetowym iPKO oraz na stronie internetowej TUTAJ.

– Jako PKO Bank Polski rozumiemy, jak ważna dla kibiców piłkarskich jest obecność blisko drużyny. Bardzo nam zależy na budowaniu relacji z fanami, a specjalna kanapa kibica jest gestem w ich kierunku. Po wprowadzeniu Oficjalnej Karty Ekstraklasy kanapa kibica jest kolejnym udogodnieniem przeznaczonym dla fanów polskich klubów. Wszystko po to, aby każdy mógł być jeszcze bliżej rozgrywek i stać się częścią ukochanej drużyny. Nie mamy wątpliwości, że obecność kilka metrów od murawy z pewnością będzie potęgowała emocje i pozytywne odczucia. Chcemy razem z kibicami być najbliżej boiska, jak to tylko możliwe. Przy tym obiecujemy, że to nie koniec naszych pomysłów. Pracujemy nad kolejnymi i już niedługo zostaną przez nas zaprezentowane – mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. marketingu sportowego PKO Banku Polskiego.

Od sezonu 2018/19 PKO Banki Polski zyskał status partnera głównego Ekstraklasy S.A. W ramach podpisanej umowy logotyp największego polskiego banku jest obecny na koszulkach 16 drużyn, na wszystkich stadionach oraz w transmisjach z meczów. Pośród głównych celów wieloletniego projektu sponsorskiego, za jedną z najważniejszych misji uznaje się przede wszystkim pomoc w rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce.

MW