Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE dla PKN ORLEN

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg na całościową obsługę loterii promocyjnej spółki PKN ORLEN. Działania promocyjne potrwają do 31 grudnia 2019 roku.

Loteria promocyjna pod hasłem „Loteria Orlen”, wystartowała 23 kwietnia i potrwa do 31 grudnia 2019 roku. Jest to okres przyjmowania zgłoszeń do loterii oraz wydawania zdrapek promocyjnych na stacjach Orlen.

– Jestem dumny, że możemy organizować tak duży projekt dla spółki PKN Orlen. To jedna z największych, jeżeli nie największa, loteria zdrapkowa na polskim rynku pod względem budżetowym. Bezpośrednio pod zdrapkami umieściliśmy aż 88 samochodów, które są do wygrania „od razu”. Zabieg ten zwiększa poziom emocji uczestników przy drapaniu zdrapki W działaniach promocyjnych wykorzystany został wizerunek Roberta Kubicy, jedynego jak do tej pory reprezentanta Polski w Formule 1. Brawa dla spółki PKN Orlen za podjęcie odważnych decyzji wspierających motorsport, który jest mi również bardzo bliski w życiu prywatnym – mówi Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE.

Aby wziąć udział w loterii należy w trakcie trwania okresu promocyjnego kupić co najmniej jeden Zestaw Promocyjny, a następnie odebrać zdrapkę. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał samochód (88 samochodów marki Peugeot SUV 3008) czy jeden z produktów marki VERVA (11 650 000 nagród). Dodatkowo, Uczestnik programu VITAY może rejestrować kody ze zdrapek na www.loteria.orlen.pl i grać o wyjazd na wyścig, w którym bierze udział Robert Kubica (6 ekskluzywnych 5-cio osobowych wycieczek). Terminy losowań nagród dodatkowych są dostępne na stronie internetowej loterii. Losowania tych nagród emitowane będą na antenie Telewizji Polskiej.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie i obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, zakup samochodów oraz wyjazdów na wyścigi Roberta Kubicy), a także za przygotowanie strony loteryjnej: www.loteria.orlen.pl.

Loterię wspiera kampania reklamowa w telewizji, radio, Internecie oraz materiały POS i landing page akcji. Za kreację odpowiada agencja Red8.

JK