Komunikacja Plus podpisała kolejną umowę o współpracy z Grupą Impel, największą w Polsce grupą firm specjalizujących się w outsourcingu wysokiej jakości usług dla instytucji i przedsiębiorstw.
Agencja od lutego 2018 r. wspiera Grupę Impel w działaniach z zakresu content marketingu i custom publishingu, adresowanych do potencjalnych i obecnych pracowników firmy. Pozytywna ocena dotychczasowej współpracy zaowocowała kontynuacją umowy z Komunikacją Plus, tj. przedłużeniem współpracy na kolejny rok.
– Nowoczesne narzędzia content marketingu, takie jak firmowy blog, świetnie sprawdzają się w docieraniu z precyzyjnym pakietem informacji nie tylko do osób potencjalnie zainteresowanych pracą w Impelu, ale i do obecnych pracowników. Dbamy o to, by blog był przyjaznym miejscem dla osób szukających informacji o specyfice pracy w Grupie Impel, a także o różnych aspektach życia zawodowego i osobistego rozwoju, które są wpisane w strategię employer brandingową naszego klienta – podkreśla Agnieszka Drogosz, liderka zespołu projektowego Komunikacji Plus odpowiedzialnego za współpracę z Grupą Impel.
Blog jest chętnie odwiedzany zarówno przez nowych, jak i stałych czytelników. W pierwszym roku prowadzenia serwisu przez zespół Komunikacji Plus liczba gości serwisu wzrosła o niemal 18%. Większość użytkowników trafia na bloga bezpośrednio z wyszukiwarki Google, co świadczy o tym, że treści, które są publikowane na blogu, zostały odpowiednio sprofilowane i czytelnicy aktywnie ich poszukują.
– Oferta z zakresu custom publishing i content marketingowa Komunikacji Plus to od lat obszar usług naszej agencji chętnie wybierany i doceniany przez czołowe marki, które są liderami w swoich branżach. Zarówno w przypadku wydawnictw drukowanych, jak i elektronicznych, budując strategie i plany działań dla marek skupiamy się przede wszystkim na efektywności naszych działań, realizując precyzyjnie określone cele komunikacyjne – mówi Anna Knowska, dyrektor zarządzająca Komunikacji Plus.
JK