Logo

Marketing MIX

Cannes Lions 2019 – znamy jurorów z Polski  

Czworo przedstawicieli polskiej branży komunikacyjnej zasiądzie w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions.

Tytus Klepacz z JWT Dubai, zasiądzie w jury głównym i oceniał będzie pracę zgłoszone do Social & Influencer. Z kolei jurorami online będą: Maciej Marasek, Creative Director 2012 Agency w kategorii PR Lions, Małgorzata Drozdowska, Executive Creative Director z FCB Bridge2Fun w Direct Lions, Marta Frączek, Associate Creative Director z Saatchi & Saatchi IS w Brand Expercience & Activation Shortlist.

[galeria=”1″] 

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności – Cannes Lions, jest wiodącym na świecie świętem kreatywności w komunikacji. Każdego roku zgłaszanych jest do niego ponad 35 500 prac z całego z obszaru reklamy i komunikacji. Nagradzane firmy otrzymują statuetki Lwa, globalnego symbolu twórczej doskonałości. W Cannes Lions prace oceniane są w 17 kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment, Integrated Advertising, Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas. Festiwal jest również miejscem globalnych spotkań reklamodawców oraz ekspertów z zakresu reklamy i komunikacji marketingowej. Ponad 12 000 uczestników z 95 krajów uczestnicy w trwającym tydzień cyklu wystaw, pokazów oraz wystąpień światowych liderów.

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się 17-21 czerwca 2019.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 116 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne, eventowe, ambientowe i domy produkcyjne. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy.  Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR.  Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots.

www.sar.org.pl