Logo

Marketing MIX

Aplikuj.pl z niecodzienną kampanią outdoorową

„Nadmiar pieniędzy jeszcze nigdy nie wyprowadził mnie z równowagi” lub „Stryj mawiał, że bogaci nudzą się drożej” – to tylko kilka haseł wykorzystanych w niecodziennej kampanii outdoorowej portalu Aplikuj.pl. Kampania realizowana jest na nośnikach Cityboard Media.

Do promocji firma wykorzystała 9 kreacji. Każda zawiera inne hasło i zdjęcie w stylu retro, które uzupełnia prezentowany komunikat. Tworząc projekt firma ogłosiła konkurs w internecie i w social media. Kreacje są owocem prac zwycięzcy konkursu oraz działu graficznego i marketingowego.

[galeria=”1″]

Kampania realizowana jest na 18 nośnikach cityboard (6×3 m) oraz 2 nośnikach supercityboard (12×4 m) w Krakowie. Działania promocyjne na OOH ruszyły od pierwszych dni maja 2019 i potrwają do końca miesiąca br. W marcu 2019 kampania była realizowana w Katowicach.

www.cityboard.pl

JK