Agencja Plej jest autorem konceptu kreatywnego kampanii digital dla międzynarodowej promocji Energizer z Booking.com. Mechanizm akcji jest prosty: kup dowolny produkt marki Energizer, zarejestruj paragon na stronie EnergizerHolidays.com i rezerwuj wakacje życia przez Booking.com. Jeśli koszt rezerwacji przekroczy 300 pln, po pobycie otrzymasz aż 90 złotych zwrotu! Promocja trwa od 1 maja do 31 sierpnia 2019. Plej, poza stworzeniem międzynarodowej linii kreatywnej dla działań digital, obsługuje też całościowo kampanię w social mediach na polskim rynku.
– Energizer od 2011 roku konsekwentnie stawia na inteligentne promocje, w których, aby podziękować konsumentom za wybór naszej marki, jako dodatek do zakupu produktów Energizer oferujemy atrakcyjny prezent. W tym roku po raz pierwszy działamy na aż tak szeroką skalę – promocja z Booking.com prowadzona jest jednocześnie aż na 35 rynkach na 4 kontynentach. Jako marka stale się rozwijamy i kreujemy coraz bardziej odważne logistycznie i większe zasięgowo kampanie, aby jak najbardziej wyjść na przeciw oczekiwaniom naszych konsumentów – zapewniaDariusz Płaza, Promotions Manager, International, Energizer Central Europe Sp. z o.o.
– Wiemy, że Polacy lubią planować i rezerwować wycieczki oraz noclegi on-line i chętnie korzystają z promocji. W tym roku postawiliśmy więc na współpracę z Booking.com – marką, dzięki której, rezerwując wyjazd wakacyjny, można otrzymać 90 złotych zwrotu.Promocja z Booking.com w Polsce wystartowała w maju i będzie trwać przez cały okres wakacji– przekonuje Jowita Pasturczyk, Brand Activation Manager z Energizer Central Europe sp. z o.o.
To pierwsza kampania Energizer z Booking.com, ale marka znana jest z podobnych promocji prowadzonych w ubiegłych latach między innymi z 20th Century FOX oraz operatorem Play. Promocja z Booking.com realizowana będzie na ponad trzydziestu rynkach na czterech kontynentach. Plej odpowiada za całość materiałów komunikacyjnych wykorzystywanych w social mediach, z których w komunikacji korzystają wszystkie rynki Energizer oraz komunikację z konsumentami w social mediach w Polsce. Kampania zostanie wsparta współpracą z influencerami oraz materiałami POS.
Więcej TUTAJ.
MW