W wyniku wygranego przetargu agencje Cut The Mustard i BRAVE po raz trzeci z rzędu będą odpowiadać za komunikację i realizację cyklu wydarzeń muzycznych dla marki H&M w czerwcu br.
Marka H&M w ostatnich latach, w okresie festiwalowym, stawia na tworzenie autorskich wydarzeń muzycznych, obejmujących kilka weekendów. W 2017 r. H&M rozpalił serca warszawiaków zapraszając ich na “muzyczny odjazd”, czyli “H&M Dworzec”, a w 2018 r. jeszcze bardziej podgrzał atmosferę zapewniając trzy weekendy niezapomnianej zabawy na warszawskim Marymoncie podczas “H&M Loves Music”.
Nie inaczej będzie w 2019 r., kiedy w czerwcowe weekendy w Warszawie H&M zaprosi na najlepsze wydarzenie muzyczne sezonu.
Za realizację działań związanych z organizacją i komunikacją wydarzeń, tak jak w ostatnich latach, odpowiadać będą agencje Cut The Mustard i BRAVE, które i tym razem wspólnie stanęły do przetargu.
– Strategia H&M to zawsze nowatorskie idee oraz rozwiązania. Dlatego pracując nad odpowiedzią na brief brandu – wiedzieliśmy, że będzie to trudne wyzwanie. Dodatkowo zadania nie ułatwiała organizacja poprzednich wydarzeń, gdyż często wiedza zdobyta wcześniej potrafi zamknąć na nowe, wychodzące poza standardy koncepty – mówi Karolina Witecka, CEO & Managing Partner w Cut The Mustard.
– Po raz trzeci kreatywność, synergia kompetencji i doświadczenia dwóch agencji, okazały się kluczem do zwycięstwa w bardzo trudnym, wielomiesięcznym procesie. Wspólne działanie sprawiło, że udało nam się w 100% odpowiedzieć na potrzeby marki – dodaje Tomasz Dworak, Managing Director BRAVE.
Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę kreatywną oraz wizualną wydarzenia, koncepcję komunikacji oraz jej realizację. Do zadań agencji eventowej BRAVE należy przygotowanie propozycji lokalizacji, spójnej koncepcji scenograficzno-wizualnej oraz produkcyjnej. Ponadto BRAVE odpowiada kompleksowo za realizację cyklu eventów.
BRAVE do tej pory odpowiadał za realizację m.in. takich wydarzeń i projektów, jak: In The House by Desperados, Netflix Pawilion Altered Carbon, 24h Doritos Chalange czy Premiera Samsung Galaxy S10, a do klientów agencji należą m.in. Grupa Żywiec, Samsung, Philip Morris Polska, Estee Lauder czy Warta.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród stałych klientów agencji znajduje się min. Kompania Piwowarska, Grupa Sanofi, Aegon, Polpharma czy Dawtona. Agencja ma na swoim koncie także szereg realizacji eventowo muzycznych, m.in. dla marki Reebok.