Event MIX Maciej Sikorski business development managerem w EMLAB (Grupa S/F)

Maciej Sikorski business development managerem w EMLAB (Grupa S/F)

0
Maciej Sikorski business development managerem w EMLAB

Do agencji EMLAB (Grupa S/F) dołączył Maciej Sikorski i objął stanowisko business development managera. Sikorski przeszedł do EMLAB (Grupa S/F) z Runmageddonu, gdzie pełnił funkcję Commercial & Sales Directora.

W EMLAB (Grupa S/F) będzie odpowiedzialny za komercjalizację portfela biznesowego agencji oraz rozwój obszaru business development. Do jego zadań będzie należał rozwój biznesu m.in w oparciu o kreację i sprzedaż produktów własnych z wykorzystaniem szerokich kompetencji pozostałych spółek w ramach Mediacap: gamingowych (Gameset), influencer marketing (Talent Media / LifeTube) oraz digitalowych (The Digitals). Będzie raportował bezpośrednio do Wojciecha Małysza, Managing Directora EMLAB (Grupa S/F).

– Dołączenie Macieja do naszego zespołu to konsekwencja rozwoju EMLAB, ale i kolejny krok w realizacji strategii, w którą wpisuje się rozwój własnych formatów i działań opartych o unikalne na rynku połączenie kompetencji całej Grupy. Korzystając z tej synergii, chcemy zaoferować naszym klientom skuteczne rozwiązania, które realnie przełożą się na rozwój ich biznesów i sprzedaż. Maciej to doświadczony i skuteczny manager, które doskonale rozumie cele i wyzwania jakie przed nami stoją, dlatego nie mam wątpliwości, że świetnie poradzi sobie w nowej roli – komentuje Wojciech Małysz, Managing Director EMLAB (Grupa S/F).

Maciej Sikorski posiada 14-letnie doświadczenie w branży event marketingu oraz sponsoringu sportowego (sprzedaż praw sponsoringowych). Ostatnie dwa lata spędził jako Commercial & Sales Director w Runmageddonie, gdzie w całości odpowiadał za komercjalizację biznesowego portfela marki. Przez ten czas wartość wpływów z tytułu sprzedaży praw sponsoringowych wzrosła o 250%.

Wcześniej przez trzy lata zajmował stanowisko senior account managera w Havas Sports & Entertainment, gdzie pracował m.in. dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer & Entertainment.

Zanim dołączył do Havas Sports & Entertainment, związany był m.in. ze Sport Management Polska, gdzie odpowiadał za realizację jednego z największych polskich projektów sponsoringowych – T-Mobile Ekstraklasa.

Doświadczenie zawodowe zdobywał również w jednym z łódzkich klubów golfowych na stanowisku PR & Event Managera oraz jako manager reprezentacji Polski w rugby.  Od maja 2017 roku jest licencjonowanym promotorem boksu zawodowego.