Agencja Peppermint powered by Quad nawiązała współpracę z firmą De Care, producentem i dystrybutorem żywności. Agencja zadba o wsparcie digitalowe marki Casa de Mexico.
Zespół Peppermint będzie odpowiadał za wsparcie obecności meksykańskich przekąsek w kanałach digital. Przygotuje pomysł kreatywny planowanej kampanii, a także będzie odpowiadał za koordynowanie współpracy z wybranymi influencerami w ramach kampanii social media.
Współpraca została nawiązana na podstawie przetargu, w którym udział wzięły cztery agencje.
De Care jest liderem wśród firm dystrybuujących produkty spożywcze z różnych zakątków świata i od blisko 30 lat prowadzi dystrybucję produktów etnicznych na rynku polskim. Sprowadzane przez nią produkty dostępne są w sieciach takich jak Auchan, Carrefour, Leclerc, Tesco, Biedronka oraz Cash & Carry: Makro, Selgros, a także w wybranych delikatesach i sieciach spożywczych (m.in. Delikatesy Centrum, FreshMarket, Stokrotka, Żabka).
JK