Logo

Marketing MIX

Poczuj flow naturalnej pielęgnacji i wygraj wyjazd na Wyspy Kanaryjskie!

W letnim klimacie wystartował konkurs marki Delia Cosmetics z gamą produktów Botanical Flow. Ta nowa linia kosmetyków do twarzy wpisuje się w trend naturalnej pielęgnacji dzięki zawartości 95% naturalnych składników. Odpowiednie do codziennego stosowania kosmetyki Botanical Flow stworzono dla tych, którzy pragną chłonąć życie w zgodzie z naturą. Teraz możesz poczuć naturalny flow pielęgnacji z Delia Cosmetics i wygrać świetne nagrody!

Jak wygrać? Zasady są proste! Wystarczy kilka kroków by móc ubiegać się o nagrody:

  1. Zakupić dowolny produkt z linii Botanical Flow za minimum 10 zł i zachować dowód zakupu.
  2. Wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz zarejestrować paragon.
  3. Dokończyć zdanie „Mam flow, gdy…” – liczy się kreatywność!

Główną nagrodą jest wycieczka dla dwóch osób na Wyspy Kanaryjskie z pakietem all inclusive! Dodatkowo, w każdym tygodniu do wygrania zestawów kosmetyków Botanical Flow. Konkurs trwa do 4 lipca, więc nie trać czasu i zagraj już dziś!

Konkurs pod hasłem „Mam flow, gdy…” rozpoczął szerszą kampanię Delia Cosmetics, która potrwa do września bieżącego roku. Zaplanowano aktywne działania media relations i pr pod sztandarem Botanical Flow – będzie się działo! Bądźcie czujni – w świecie wirtualnym oraz rzeczywistym czekają na was atrakcyjne promocje produktów Botanical Flow.

Sampling w drogeriach Rossmann pozwoli poznać bliżej produkty, by poczuć naturalny flow pielęgnacji. W ramach wsparcia sprzedaży powstaje content tematyczny dotyczący gamy Botanical Flow, w tym filmy, animacje, materiały edukacyjne i wpisy na blogu.

Nieodłącznym elementem działań promocyjnych będzie wzmożona obecność marki w mediach online, w tym na kobiecych portalach internetowych i w potężnych mediach społecznościowych. Więcej działań konkursowych na Instagramie i Facebooku zapowiada kolejne super nagrody od marki! Botanical Flow naturalnie pochłonie też świat influencerów, którzy będą testować nową gamę produktów oraz zachęcą do wzięcia udziału w konkursie #mamflowgdy. W planach również wsparcie eventu promującego zdrowy tryb życia – więcej o tym wydarzeniu niebawem! 

Więcej informacji na stronie TUTAJ oraz na facebookowym profilu marki TU.

 

MW