Logo

Trade marketing

Ricoh na Pol’and’Rock

1 sierpnia rozpoczął się 25. edycja Pol’and’Rock Festival. Tradycyjnie od 2013 roku Ricoh, jako Partner Technologiczny Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, zapewnia pełną infrastrukturę druku, która pracuje na zapleczu tego wydarzenia. W tym roku podczas Festiwalu w Centrum Dowodzenia wykorzystywane są również nowoczesne monitory interaktywne Ricoh.

– Od wielu lat wspieramy działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, jesteśmy też wiernym fanem Pol’and’Rock. Cenimy kreatywność uczestników i niezwykła atmosferę tego Festiwalu. To wydarzenie to również doskonały sprawdzian dla naszych urządzeń i technologii – powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.

– Jesteśmy dumni, że od 2013 roku rozwiązania Ricoh niezmiennie przechodzą ten test – dodał.

www.ricoh.pl

JK