DIGITAL DAY to wydarzenie, podczas którego kompleksowo zostaną zaprezentowane najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online. Podczas czternastu praktycznych wystąpień uczestnicy dowiedzą się m.in. jak skutecznie wykorzystywać kanały social media oraz content marketing, jak mądrze prowadzić kampanię w wyszukiwarce Google, a także na czym polega programmatic i social selling. Konferencja odbędzie już na początku w października aż w trzech miastach.
Konferencja odbędzie się w trzech miastach:
Co w programie?
Agendę wydarzenia podzielono na kilkanaście kluczowych dla promocji firmy obszarów marketingu online:
Podczas Digital Day powered by DIMAQ eksperci – praktycy z branży – powiedzą, kiedy warto zainwestować w dane działania, jak skutecznie wykorzystywać każdy z obszarów, wskażą konkretne narzędzia oraz efekty, jakich można oczekiwać. Nie zabraknie case studies oraz najważniejszych trendów. Wszystko po to, aby pokazać, jak skutecznie zarządzać marketingowym budżetem – tak, aby firma rosła.
Program wydarzenia jest zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych.
Dla kogo? Na Digital Day powered by DIMAQ organizator zaprasza szczególnie: • osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w firmach;• właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;• project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji;• osoby początkujące w e-marketingu oraz takie, które na co dzień nie zajmują się e-marketingiem, ale chcą/muszą się dowiedzieć na czym polega.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.
Szczegółowa agenda oraz rejestracja na wydarzenie na stronie day.dimaq.pl
OOH magazine jest partnerem medialnym wydarzenia.
KL