Jak podaje serwis WirtualneMedia.pl Katarzyna Malczewska-Błaszczuk objęła stanowisko dyrektor marketingu Grupy Żywiec.
Katarzyna Malczewska-Błaszczuk pracowała już w Grupie Żywiec jako group managerka marek regionalnych i marki Tatra, sprawowała także funkcję managera ds. trade marketingu firmy.
W ostatnich latach związana była z serbskim oddziałem Grupy Heineken oraz Commonwealth Brewery Limited, gdzie była odpowiedzialna za segmenty piwa, wina i alkoholi mocnych. Jej wcześniejsze doświadczenia zawodowe łączą się z Coca-Cola Poland Services, gdzie jako marketing manager odpowiadała za marki Kropla Beskidu, Burn, Powerade oraz Nestea.
Zastąpiła na stanowisku dotychczasową szefową marketingu Grupy Żywiec – Małgorzatę Lubelską, która natomiast została senior director global international brands w Grupie Heineken.
Grupa Żywiec jest wielkim wygranym tegorocznej odsłony konkursu Effie Awards. Za kampanię „Chce się Ż” otrzymała Grand Prix Effie 2019, przypadł jej także tytuł najefektywniejszej firmy 20-lecia. Więcej o tym piszemy TUTAJ.
KL