Logo

Marketing MIX

Torf Corporation świętuje jubileusz 30-lecia

Z tej okazji firma przygotowała szereg niespodzianek jedną z nich jest wysyłka dziennikarzom produktów oraz newsletterów „the best of tołpa”.

Raz w miesiącu do skrzynek mailowych trafia „topła news” z cennymi informacjami o produktach. Opowiadają w nich o kosmetykach, które są najbardziej lubiane przez konsumentów – jednym słowem mówiąc piszą o swoich bestsellerach. Do tej pory poznaliśmy: Peeling 3 enzymy i maskę czarny detox z linii tołpa sebio, nawilżający i łagodzący krem na dzień z linii dermo face hydrativ, nawilżający krem-maskę odprężającą z linii dermo face hydrativ NOC, nawilżające serum-booster z linii dermo face hydrativ, krem z roślinną alternatywą kwasu hialuronowego – ujędrniający krem przeciwzmarszczkowy na dzień stimulat 40+ oraz serum z betainą z buraka cukrowego – skoncentorwane serum ujędrniające stimular 40+.

tołpa pojawiła się ostatnio także w kampaniach TV:

Więcej: TUTAJ.

MW