Głównym tematem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów, zwłaszcza przy użyciu urządzeń mobilnych oraz za pomocą streamingu. Konferencja już 22 października.
Simone Reitbauer, director consumer insights EMEA, WarnerMedia będzie keynote speakerem na naszej konferencji Multiscreen Day 2020. Simone Reitbauer podzieli się swoją wiedzą na temat zwyczajów młodego pokolenia widzów. Tytuł prelekcji brzmi: „Future Kids: Consumer trends that impact the kids industry”.
To już piąta edycja konferencji Multiscreen Day. Tym razem hasło spotkania brzmi: „Życie na sześciu calach. Młoda generacja – streaming, social media, gry”. Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Szczególny nacisk kładziemy na mobile. Multiscreen Day 2020 koncentrować się będzie na tematach związanych z pokoleniami Y i Z, ale nie tylko. Spróbujemy zajrzeć do świata najmłodszego pokolenia, które w podręcznikach marketingu zyskało już miano generacji Alfa.
Na konferencji swoją wiedzą podzielą się przedstawiciele kilkunastu firm i agencji, m.in: Abstra, Disney, Fox Networks Group, Gemius, Hopster, IQS, Mindshare, Polsat Media, Reprise i YouTube.
Scen MSD zgromadzi najlepszych specjalistów marketingu i komunikacji. Wśród ekspertów obecnych na konferencji będzie Lucyna Koba z Gemiusa, która swoim wystąpieniem rozpocznie Multiscreen Day. Na konferencji przyjrzy się konsumpcji różnych typów treści na różnych urządzeniach oraz strategiom mediowym największych reklamodawców. Opowie również o tym, co przyciąga uwagę odbiorców, bo przecież to właśnie pozyskanie uwagi odbiorcy jest najbardziej ambitnym celem kampanii reklamowych.
Agnieszka Chabrzyk, country director Poland w Business Factory przedstawi cases studies i przykłady najlepszych kreacji kształtujących przyszłość komunikacji, a także omówi najbardziej impactowe formaty oraz kontent wideo jaki najlepiej sprawdza się w social mediach.
Ważną częścią MSD będzie blok tematyczny poświęcony gamingowi. Poprowadzi go Karol Suchodolski z LifeTube. Prowadzący zaprezentuje czym jest gaming, kto jest jego grupa docelową, kim jest influencer gamingowy, czym jest heterogeniczne uniwersum gamingu, a także jak w praktyce zastosować wiedzę, czyli jak zrobić dobrą kampanię dla graczy.
Karolina Chołuj, director, business planning, Mindshare i Katarzyna Wrzosek, senior ad sales manager Central Europe, National Geographic spojrzą na branded content jako narzędzie budowania relacji z konsumentem, czyli jak reklamą złapać za serce.
Od Karola Stryja, współinicjatora Storia by Abstra będzie można dowiedzieć się m.in. czy podcasty rzeczywiście wnoszą nową wartość do współczesnej komunikacji? Czy firma musimy nagrywać podcasty tak, jak cała konkurencja? W jaki sposób pozyskać uwagę słuchacza? Gdzie leżą silne strony tego medium i czy istnieje zagrożenie dla rozwoju podcastów w najbliższych latach?
Podczas MSD poruszony zostanie również temat rozwoju SVOD dla targetu dziecięcego na przykładzie Hopster’a. Miki Chojnacka, chief content & creative oficer przedstawi strategię marki, pozycjonowanie oraz content, dystrybucja D2C vs B2B i różnice w konsumpcji kontentu na rożnych platformach (wybór rodzica vs wybór dziecka). Case studies, współpraca i korzyści z integracji platformy SVOD z Telcos Vodacom) oraz pay-TV operators (SKY New Zealand).
Łukasz Urbański, business development director z Polsat Media i Marcin Zdanowicz, TV production director z Telewizji Polsat opowiedzą o tym jak transformacja technologiczna przyniosła za sobą rewolucyjne zmiany w konsumpcji treści, tworząc wiele wyzwań dla tradycyjnych mediów. Czy telewizja jaką znamy ma prawo odnaleźć się w młodym ekosystemie, który wygenerował w ostatnim czasie takie pojęcia jak: second screen, podcast czy gaming?
Tematy związane z rolą sztucznej inteligencji w świecie młodych i jej wpływ na komunikację zaprezentuje Anna Gruszka, CDO, IPG Mediabrands; CEO, Reprise.
Piotr Marzec przybliży co i kiedy chce generacja YouTube.
Marta Rybicka z IQS omówi różne sposoby komunikacji mediów, reklam i usług przez X, Y i Z. Dlaczego u Zetów wygrywa smartfon, u Iksów rządzi telewizor, a Ygreki są „pomiędzy”, ale jednak bliżej Zetów.
Przemysław Broniszewski, prezes, MOC TV poinformuje o tym jakich badań mediowych potrzebuje polski rynek mediów i reklamy. Czy istnieje możliwość objęcia badaniem nowej mediowej konstelacji nadawców, wydawców i serwisów streamingowych? I czego uczą nas doświadczenia zebrane w innych krajach europejskich?
Wydarzenie, którego organizatorem jest „Media Marketing Polska” już 19 marca. Więcej informacji TUTAJ.
MW