Aktualności Badanie rynku „Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19”

Badanie rynku „Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19”

0

Polska Izba Artykułów Promocyjnych zaprasza przedsiębiorców z branży do wzięcia udziału w badaniu „Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19”, dotyczącym wpływu epidemii koronawirusa na branżę upominków reklamowych w Polsce.

LINK DO ANKIETY

  • Jest to ogólnopolskie badanie, o udział w którym prosimy przedsiębiorców z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy!
  • Bardzo istotna jest dla nas sytuacja każdego przedsiębiorcy działającego w branży, dlatego prosimy o poświęcenie ok. 5 minut i przekazanie nam danych i opinii, które pozwolą przedstawić rzetelny obraz rynku.

Wyniki zostaną opublikowane i omówione na www.piap-org.pl. Będą mogły także stanowić materiał wyjściowy we wszystkich działaniach podejmowanych przez branżę i jej przedstawicieli.

www.piap-org.pl

 

KL