Agencja |PIMEDIA Group już po raz szósty wygrywa przetarg na realizację i obsługę kampanii internetowej jednego z najbardziej rozpoznawalnych festiwali dziedzictwa przemysłowego w Polsce. Industriada w ubiegłym roku przyciągnęła na Śląsk ponad 100 tysięcy osób.
– Cieszymy się, że już po raz szósty możemy pracować przy promocji Industriady. Jako firma z Katowic jesteśmy dumni nie tylko z wygranego przetargu, ale także z tego, że festiwal zmienia wizerunek Śląska – mówi Marta Kozok, client service director w |PIMEDIA Group.
Industriada to seria eventów mających na celu promocję dziedzictwa przemysłowego Śląska. Festiwal organizowany jest od 11 lat i z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. W trakcie ubiegłorocznej edycji pobity został rekord frekwencji – w święcie Szlaku Zabytków Techniki wzięło udział około 100 000 osób.
– Zgodnie z badaniami ARC Rynek i Opinia zeszłoroczne materiały medialne związane z Industriadą dotarły do ponad 21 mln osób. Całkowity ekwiwalent reklamowy przekroczył wtedy 2 miliony zł. W dużej mierze jest to zasługa konsekwentnie wdrażanej strategii komunikacji, zarówno Szlaku, jak i samego eventu – podsumowuje Joanna Boś, account executive w |PIMEDIA Group.
W ramach wygranego postępowania na obsługę mediową tegorocznej edycji Industriady |PIMEDIA Group będzie odpowiedzialne za obsługę mediową kampanii. Zgodnie z aktualnymi trendami akcent w kampanii postawiony został na video oraz content marketing. Zasięg kampanii będzie budowany z wykorzystaniem zakupu programatycznego.
Ze względu na obecną sytuację epidemiologiczną tegoroczny festiwal odbędzie się w zmienionej formule. Część wydarzeń będzie transmitowana w social mediach oraz w telewizji. Industrialne serce Śląska zabije wprawdzie inaczej niż zwykle, ale z całą pewnością równie mocno. Ciekawość podsyca fakt, że tegoroczny motyw festiwalu: Natura w przemyśle, wydaje się być przewrotny.