W marketing trzeba inwestować w trudnym okresie, bo to może być jedyny sposób, by pokonać recesję. Zatem na temat przewodni tego numeru obrano właśnie „marketing w czasach kryzysu”. W magazynie znaleźć można podsumowania ubiegłego roku i przede wszystkim prognozy na rok bieżący. Co zmieniła pandemia? Jak będzie wyglądać 2021 r. w branży? Na te pytania starają się odpowiedzieć zaproszeni eksperci.
Numer otwiera zestawienie predykcji dotyczących 2021 roku. Przedstawiciele agencji eventowych, organizatorzy targów i firm z branży marketingowej przewidują trendy i zmiany, które nastąpią (czytaj więcej). Marketingowcy z Żabka Polska (czytaj więcej), ING Bank Śląski (czytaj więcej) oraz Netto Polska (czytaj więcej), mówią w wywiadach o tym, jak radzili sobie w pierwszych miesiącach pandemii, jakie zmiany w funkcjonowaniu ich firm wymusiła nowa rzeczywistość i jakie działania podjęli, by wspomagać swoje otoczenie biznesowe w tych wyjątkowych czasach.
W dziale event królują wydarzenia online. W swoim felietonie Magdalena Heinrich z AstraZeneca Pharma Poland odnosi się do naszej „rzeczywistości On/ Offline” (czytaj więcej). Staramy się odpowiedzieć na pytanie, czy eventy online to tymczasowy substytut, czy trwała zmiana (czytaj więcej)? W numerze nie zabrakło case study – agencja Plej przedstawia wydarzenie zorganizowane dla PZU (czytaj więcej), a Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji opisuje III Kongres Rozwoju Systemu Edukacji (czytaj więcej). Dział podsumowuje wykaz firm organizujących oraz wspierających wydarzenia online (czytaj więcej).
W swoich felietonach eksperci dzielą się przemyśleniami dotyczącymi kolejnych miesięcy. W numerze znalazło się zestawienie inspiracji gadżetowych (czytaj więcej) i podsumowanie materiałów POS (czytaj więcej), a także całkiem nowy dział magazynu poświęcony marketingowi online. A w nim rozważania o potencjale TikToka (czytaj więcej), błędy w promocji na LinkedIn (czytaj więcej) czy poradniki, jak unikać kryzysów w Social Mediach (czytaj więcej).
Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ.