Marketing MIX David Beckham, Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska bohaterami kampanii adidas

David Beckham, Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska bohaterami kampanii adidas

138
0

ULTRABOOST 21 to nowa odsłona najpopularniejszej serii butów biegowych adidas. Zaprezentowane w styczniu, wyczekiwane przez biegaczy, zapewniają niesamowity zwrot energii i komfort przy każdym kroku. Agencja VMLY&R Poland odpowiada za strategię i koncepcję lokalnego launchu kultowego modelu.

  • ULTRABOOST 21 to kolejna odsłona kultowej serii butów biegowych adidas.
  • Według globalnego badania przeprowadzonego przez adidas, bieganie ma niebagatelny wpływ na zdrowie fizyczne i psychiczne – 20% więcej biegaczy deklarowało podniesiony poziom energii, w porównaniu do osób niebiegających.
  • Bohaterem globalnej kampanii jest David Beckham, który dzięki bieganiu wciąż utrzymuje się w doskonałej formie.
  • W lokalnej kampanii Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska pokazują, jak wiele energii czerpią z biegowych treningów.

Energia to jest to, czego najbardziej nam brakuje w dzisiejszym świecie. Zgodnie z filozofią adidas, marka poprzez sport chce zmieniać nasze życie, czego odzwierciedleniem jest nowy ULTRABOOST 21, dostarczający biegaczom energii, aby napędzać pozytywną zmianę i inspirować.

Według badania Global Running Survey przeprowadzonego przez adidas, aż 41% respondentów deklarujących, że biegają coraz więcej, zauważyło pozytywny wpływ ich biegowej pasji na inne obszary życia. Dla 36% respondentów jednym z głównych motywatorów do biegania jest wzmocnienie mentalne, jakie dają im regularne treningi. Natomiast co czwarty ankietowany zapewnia, że bieganiu zawdzięcza zwrot energii, większy, niż dzięki słuchaniu muzyki, chodzeniu na imprezy, do siłowni, oglądaniu sportu na żywo czy spędzaniu czasu z bliskimi.

2.png
 

Dlatego w najnowszej kampanii adidas podkreśla, jak wiele energii można odzyskać dzięki nowym ULTRABOOST 21. W globalnym spocie David Beckham przekonuje, że dzięki bieganiu ludzie czują się bardziej pobudzeni, zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Wtórują mu sprinterzy Shaunae Miller-Uibo i Noah Lyles.

– Wszechstronność jest bardzo ważna w moich treningach. W ciągu ostatnich miesięcy biegam coraz więcej i bardzo się z tego cieszę. Dziś szczególnie ważne jest, by dbać o formę i utrzymywać w pełni sprawne nie tylko ciało, ale i umysł. ULTRABOOST 21 sprawiają, że czuję się świetnie i mam więcej energii, a zarazem więcej motywacji, by wyjść na trening – mówi David Beckham.

Również w lokalnej kampanii energia kipi, podkreślając, jak ważny w codziennych treningach jest biegowy fun. Bohaterki spotu, Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska, udowadniają, że codzienne treningi dają im radość z biegania niezależnie od tego, jaka jest pogoda za oknem, a nowe ULTRABOOST 21 gwarantują zwrot energii z każdym przebiegniętym krokiem.

Zuzę i Wiktorię na co dzień można spotkać na biegowych trasach, a w ciągu najbliższego miesiąca – także na witrynach warszawskich sklepów adidas w Westfield Arkadia i Złotych Tarasach, jako bohaterki lokalnej kampanii.

adidas przygotował jeszcze jedną niespodziankę dla biegaczy – podcasty biegowe, dostępne na Spotify. Pierwszy z nich, prowadzony przez Martinusa Evansa, maratończyka i założyciela bloga 300poundsandrunning blog, a udziałem trenera adidas Runners, Mari Dottschadisa, stanowi zestaw rad dla słuchaczy, jak zacząć nowy rok na biegowych trasach z pozytywnym nastawieniem. Drugi odcinek to rozmowa z Shaunae Miller-Uibo, mistrzynią olimpijską z Rio de Janeiro w biegu na 400 metrów. Od 15 lutego dostępny będzie natomiast trzeci odcinek, z artystką i biegaczką Madame Ghandi. Podcasty są dostępne w języku angielskim. 

Lokalny content video został przygotowany z udziałem Zuzy Kołodziejczyk i Wiktorii Gąsiewskiej jako bohaterek spotu. Zaplanowane są szeroko zakrojone działania z zakresu influencer marketingu, działania PR oraz współpraca z mediami (newonce, Noizz, media biegowe). Za kompleksową realizację kampanii lokalnej odpowiada VMLY&R, za produkcję spotu lokalnego w reżyserii Arka Nowakowskiego oraz contentu foto: Shootme i VMLY&R. Zakup mediów po stronie Mediacom.

KL