Marketing MIX Katarzyna Ratajczyk communication managerem w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Katarzyna Ratajczyk communication managerem w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

157
0

Katarzyna Ratajczyk rozpoczyna współpracę z Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej OOH. Jako communication manager będzie odpowiedzialna za strategię komunikowania i upowszechnianie bieżących informacji, opracowań branżowych, danych rynkowych i raportów na powstającej Internetowej platformie wymiany informacji OOHlife.org. Platforma jest inicjatywą członków Izby i otwartym dla wszystkich firm OOH narzędziem promocji branży.

Katarzyna zdobywała doświadczenie w branży reklamowej w sieciowych agencjach: w McCann-Erickson, a przede wszystkim DDB Warszawa, z którą była związana najdłużej. Potem przez siedem lat była dyrektorem Biura Promocji Miasta w Urzędzie m. st. Warszawy i zarządzała działaniami promocyjnymi miasta, w tym organizacją strefy kibica podczas UEFA Euro 2012 i prezentacją stolicy na międzynarodowych targach inwestycyjnych i turystycznych. Specjalizuje się w planowaniu komunikacji, a także brandingu i strategic writing.

– Działałam przez lata w sektorze prywatnym, potem w sektorze publicznym, a przez ostatni czas także współpracowałam z tzw. trzecim sektorem. Cieszę się, że będę mogła wykorzystać moje szerokie doświadczenie w jednym miejscu, właśnie działając na rzecz Izby. Rozumiem wyzwania tej branży, znając z jednej strony jej możliwości technologiczne, z drugiej wymagania ustawodawcze. Wiem, że jest tu wiele do zrobienia, bo przede wszystkim trzeba zacząć mówić o kwestiach typowych dla tej branży – mówi Katarzyna Ratajczyk.

– Prace nad uruchomieniem Internetowej platformy wymiany informacji OOH trwają od kilkunastu miesięcy. Cieszymy się, że Katarzyna zaangażuje się w jej prowadzenie i promowanie na rynku reklamowym – mówi Prezes Izby Lech Kaczoń. – Reklama OOH wkroczyła w nową erę komunikowania w przestrzeni publicznej. Czekają nas zmiany, o które winniśmy zabiegać i starać się wdrażać je w polskich miastach. Na bazie nowej platformy chcemy zyskać jak największe poparcie branży OOH. 

www.igrz.com.pl

www.worldooh.org

 KL