Logo

Media & maszyny

Mimaki rozpoczyna Live Event Series, aby nawiązać kontakt z klientami i kreować nowe możliwości po pandemii COVID-19

Mimaki Europe poinformowała, że przygotuje trzyczęściową serię wirtualnych wydarzeń – Mimaki Live Series – aby pomóc klientom szukającym inspiracji i porad, jak utrzymać lub ożywić działalność po kryzysie związanym z pandemią COVID-19.

Wykorzystując sukces imprezy Virtual Print Festival, zorganizowanej w marcu i kwietniu tego roku przez firmę Mimaki, firma stworzyła ekscytujący i pomysłowy trzydniowy program, złożony z trzech wirtualnych wydarzeń poświęconych sytuacji na rynku:

  •        Wydarzenie I – Znaki graficzne – 30 czerwca 2020 r.
  •        Wydarzenie II – Tkaniny – 14 lipca 2020 r.
  •        Wydarzenie III – Druk przemysłowy – 27 sierpnia 2020 r.

Każda impreza będzie stanowić platformę dla przedstawicieli, klientów i dostawców firmy Mimaki, umożliwiającą omówienie wpływu pandemii COVID-19 na ich działalność i całą branżę, a także wymianę doświadczeń, wyzwań i historii sukcesu.

– Bez wątpienia COVID-19 ma negatywny wpływ na wiele firm, choć mnóstwo naszych klientów i kolegów z branży potrafiło znaleźć sposoby na utrzymanie się na rynku, a nawet wspieranie lokalnych społeczności w tych trudnych czasach. Ich historie są niesamowicie inspirujące — wyjaśnia Danna Drion, starszy menedżer ds. marketingu w Mimaki Europe. – Naszym celem jest pokazanie kreatywności i przedsiębiorczości firm w branży poligraficznej w obliczu globalnego kryzysu. Na bazie tych historii i szerszego programu imprez mamy nadzieję wziąć udział w działaniach mających pomóc dostarczyć nową energię tej niezwykle wytrzymałej i silnej branży oraz wesprzeć firmy poligraficzne w funkcjonowaniu w nowej sytuacji rynkowej.

Wydarzenia Mimaki Live będą obejmować mnóstwo ciekawych dyskusji panelowych, badań opinii, czatów na żywo oraz sesji pytań i odpowiedzi — wszystko w celu pobudzenia do rozmów na ważne i aktualne tematy oraz wymiany informacji i porad w całej społeczności poligraficznej.

— Ten niespotykany czas zmienił sposób prowadzenia interesów, możliwe że na dłużej. Jedną z najważniejszych rzeczy, które musimy teraz zrobić, jest znalezienie nowych sposobów kontaktu i komunikacji jako branża. Wirtualne wydarzenia, takie jak Mimaki Live Series, stwarzają ku temu możliwość i mamy nadzieję, że ponownie uda nam się zaangażować całą naszą sieć klientów i partnerów, a także zainicjować kluczowe dyskusje na temat dalszego rozwoju sytuacji w branży – podsumowuje Drion.

Aby zarejestrować się na serię wydarzeń Mimaki Live, prosimy kliknąć TUTAJ

www.mimakieurope.com

KL