Wyniki badań przeprowadzonych wśród klientów Ricoh na temat Business Process Services pokazują, że usługi te spełniają ich oczekiwania w najwyższym stopniu od lat.
275 klientów Ricoh z Belgii, Francji, Niemiec, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii podzieliło się swoją opinią na temat rozwijanych przez Ricoh usług Business Process Services. Z badań wynika, że 88 procent klientów potwierdziło, że poleci usługi Ricoh innym osobom, natomiast 81 procent badanych zapewniło, że skorzysta z nich ponownie. Klienci wyrazili także swoją opinie na temat satysfakcji z dostawy produktów Ricoh, z której zadowolonych jest 86 procent osób. Kontakt z klientem pozytywnie ocenia 84 procent, natomiast z zarządzania w ramach Business Process Services zadowolonych jest 82 procent badanych.
– Ricoh świętnie zarządza procesem produkcyjnym zapewniając dokładne, złożone pakiety dokumentów gotowe do wysyłki. Ponieważ są one drukowane na żądanie, możemy spokojnie wprowadzać zmiany do ostatniej chwili. Dokładnie takiego rozwiązania potrzebowaliśmy – powiedział klient Ricoh, Gaspare Ariomondi, Purchasing & General Services, SIAD Macchine Impianti.
– Nasza współpraca z klientami ma na celu zwiększenie ich wydajności, poprawę wyników oraz obniżanie kosztów produkcji. Klient zawsze jest u nas w centrum uwagi– to podejście pozwala mu zapoznać się z naszą pracą i organizacją, dzięki czemu zarządzanie i dystrybucja kluczowych informacji jest przeprowadzana w możliwie jak najbardziej wydajny sposób – dodaje Edward Gower-Isaac, Vice President, Business Process Services, Ricoh Europe.
Zaprojektowany w celu zwiekszenia efektywnego przepływu informacji pakiet usług Ricoh Business Process Services, pozwala dostosować komunikację wewnętrzną firmy oraz pomaga w przejściu z formatów papierowych na wielokanałowe.
KL