W dniach 9-10. września w warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 odbędzie się po raz kolejny wielkie spotkanie marketingowców i poligrafików z Polski i Europy – Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań. Podczas imprezy, w gronie niemal 200 wystawców nie mogło zabraknąć firmy Epson, prezentującej szereg autorskich rozwiązań dla wymagających odbiorców.
Na stoisku firmy, oznaczonym F18, zapoznać się będzie można z produktami kierowanymi do branży reklamowej, fotograficznej oraz druku etykiet, takich jak:
Przede wszystkim jednak będzie to wyjątkowa okazja do bezpośredniego zapoznania się z premierowymi drukarkami z serii SureColor – wielkoformatowej SC-F9200 oraz fotograficznej SureColor P800. Klienci zorientowani na rynek retail będą mogli podczas imprezy przetestować proces tworzenia etykiet przez doskonałą ColorWorks C7500.
– Druku cyfrowy to cała paleta rozwiązań dla określonych grup odbiorców, którzy tworzą z myślą o zróżnicowanych potrzebach. Dlatego też Epson buduje swoją ofertę, uwzględniając różne nośniki, wymiary i finalne przeznaczenie druku – powiedział Tomasz Kuciński, Epson Pro Graphics Account Manager. – Udział w Festiwalu Druku to okazja do jej zaprezentowania, ale także bezpośrednich kontaktów z partnerami, pozwalających trzymać rękę na pulsie dynamicznie zmieniającego się rynku poligraficznego.
Odwiedziny na stanowisku Epsona na Festiwalu Druku to także dobra okazja do rozbudowy własnego zaplecza sprzętowego – oprócz szansy na zapoznanie się z produktami, dostępne będą atrakcyjne oferty targowe.
KL