Logo

Media & maszyny

Etykieta, jako kluczowe narzędzie budowania marki  na IV edycji Akademii Liderów Biznesu Konica Minolta

Design Thinking, innowacje w etykiecie oraz rola drukarni w tworzeniu produktu to tematy, o których dyskutowali uczestnicy tegorocznej edycji Akademii Liderów Biznesu zorganizowanej przez Konica Minolta. W tym roku odbyła się już czwarta edycja tego spotkania, organizowanego co roku dla największych i najdynamiczniej rozwijających się drukarni w Polsce.

Akademia Liderów Biznesu to prestiżowa konferencja, której głównym celem jest inspirowanie największych drukarni w Polsce do indywidualnego szukania nowatorskich dróg rozwoju. Konica Minolta organizując tego typu spotkania skupia się na wskazywaniu swoim Partnerom kierunków a nie gotowych środków, czy metod. Taki model sprawia, że każda kolejna edycja staje się coraz bardziej popularna i wyczekiwana, m. in. ze względu na prelegentów. Do współpracy zapraszani są wyłącznie eksperci z branży i znane  autorytety ze świata biznesu, t.j. dr Leszek Mellibruda, prof. Henryk Mruk, Marek Zuber, Paweł Tkaczyk, Jakub Bączek, Dariusz Milczarek, dr Marek Borowiński.

W tegorocznej edycji Akademii Liderów Biznesu wzięło udział ponad 70 osób. Pierwsza jej część została poświęcona projektowaniu doświadczeń klienta czyli design thinking – jednej z metod tworzenia innowacyjnych produktów i usług. Wojciech Ławniczak, Krystian Hadyniak i Izabela Bernau to eksperci z Service Design Polska, którzy poprowadzili warsztaty wspierające rozwój biznesu. Przedstawili jak efektywnie zastosować design thinking w praktyce, pokazując jednocześnie to, jak etykieta wpływa na decyzje zakupowe klientów. W drugiej części akademii zostały przedstawione wyniki najnowszego raportu „Czynniki budujące cenę na rynku poligraficznym” przygotowanego na zlecenie Konica Minolta przez PriceWaterhouseCoopers Polska. Dr Maciej Kraus, ekspert PwC  opowiedział m.in. o zróżnicowaniu poziomu cenowego w zależności od marki oraz o roli, jaką pełni drukarnia w procesie tworzenia produktu. Uczestnicy spotkania wzięli również udział w panelu „Wyróżnij się albo zgiń”, podejmując próbę zmierzenia się z wyzwaniami przed jakimi stoją właściciele marek. Podczas panelu eksperci z branży FMGC na konkretnych przypadkach omówili znaczenie procesu komunikacji z drukarnią, podkreślając fundamentalną rolę drukarni w dialogu trójstronnym pomiędzy właścicielem marki a agencją kreatywną.

Akademia Liderów Biznesu Konica Minolta to konferencja, która na stałe już wpisała się w kalendarz ważnych wydarzeń skierowanych do największych i najdynamiczniej rozwijających się drukarni w Polsce. Jej kolejna edycja już w przyszłym roku.

www.konicaminolta.pl