Logo

Media & maszyny

Festiwal inspiracji – do zobaczenia we wrześniu!

14-15 września br. w EXPO XXI Warszawa po raz 14. odbędą się targi reklamy i poligrafii – Festiwal Marketingu. To spotkanie największych graczy z tego segmentu wraz z wyselekcjonowaną grupą zwiedzających. Organizator zapowiada także liczne warsztaty, pokazy oraz szkolenia.

Festiwal to największe w drugiej połowie roku targi dla branży reklamowej i poligraficznej. Wystawcami targów są dostawcy mediów i maszyn dla reklamy i druku, oraz sektor marketingowy i artykułów promocyjnych. Wydarzenie dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych, eventowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu. Na zaprezentowanie swojej oferty we wrześniu z niecierpliwością czekają już stali bywalcy tej imprezy targowej.

– Cieszymy się, mogąc znów zaprezentować naszą ofertę podczas tegorocznego Festiwalu Marketingu. Okres obostrzeń szczególnie dowiódł tego, że bezpośrednie spotkania z naszymi klientami i partnerami są nie do przecenienia, gdy chodzi o prezentację produktów, przekazywanie wiedzy i rozpoznawanie na bieżąco oczekiwań rynku. Podczas bieżącej edycji z dumą zaprezentujemy nowości z serii cyfrowych urządzeń atramentowych z serii SureColor-F do druku na tekstyliach oraz m.in. 10-kolorową (w tym czerwony, szary i biały oraz lakier) drukarkę SC-V7000 do produkcji oznakowani, paneli oraz opakowań – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing w polskim oddziale firmy Epson Europe B.V. Sp. z o.o.

Targi to doskonała okazja do obejrzenia flagowców producentów – z jednej strony, i zapoznania się z premierami i nowościami – z drugiej. – Podczas Festiwalu zaprezentujemy najnowszą drukarkę Brother GTX600 oraz profesjonalną linię do druku DTF marki SCHULZE opartą o drukarkę Brother GTXpro. Zademonstrujemy proces druku DTF przy wykorzystaniu materiałów naszej autorskiej marki RX DTF System. Na naszym stoisku pokażemy również wszystkie modele drukarek Brother GTX, maszyny hafciarskie marki Happy Japan oraz prasy i urządzenia marki SCHULZE. Targi Festiwal Marketingu co roku zachwycają nas wysokim poziomem organizacyjnym oraz tworzą świetną atmosferę do owocnych spotkań biznesowych z najważniejszymi firmami w naszej branży – dodaje Jan Kondraciuk z EMB Systems.

Dla zwiedzających organizatorzy przygotowują ponownie różnorodne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe. Kolejny raz odbędzie się konkurs o Złoty Medal Festiwalu – specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, wchodzący w skład Jury, wytypują najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach. Ponownie odbędzie się także konkurs POS STARS na najlepsze display’e reklamowe. Tutaj również głosowanie odbywa się z udziałem profesjonalnego Jury, które wybiera najlepsze POS-y aż w 18 kategoriach. Najwyżej ocenione przez Jurorów zgłoszenie otrzymuje dodatkowo nagrodę GRAND PRIX.

Harmonogram pozostałych wydarzeń dodatkowych, jak szkoleń i warsztatów, jest obecnie w fazie przygotowania.

Edycja 2021 zgromadziła blisko 5100 zwiedzających i 220 wystawców. Wystawcy oraz zwiedzający byli spragnienia spotkań face to face, organizator odnotował także wzrost względem lat ubiegłych odwiedzających z zagranicy.

Zobacz relację wideo z ostatniej edycji 

Bieżące informacje o targach dostępne na www.festiwalmarketingu.pl

Artykuł ukazał się w najnowszym Raporcie Dostawców Mediów i Maszyn. Do pobrania bezpłatnie TUTAJ.