Logo

Media & maszyny

FestiwalDruku.pl: Epson z sukcesem wrócił do spotkań z klientami

Pierwsza po związanej z pandemią przerwie, obecność na imprezie z udziałem publiczności, jaką był wrześniowy FestiwalDruku.pl, okazała się – zgodnie z przewidywaniami – bardzo owocna dla firmy Epson.

W dniach 9-10 września 2020 roku w halach EXPO XXI w Warszawie odbyła się dwunasta edycja prestiżowej imprezy FestiwalDruku.pl – jednego z największych w Polsce wydarzeń wystawienniczych branży druku reklamowego. Tegoroczna edycja była świetną okazją, żeby bezpośrednio poznać ofertę rozwiązań do druku firmy Epson. Sporo miejsca poświecono technice sublimacyjnej, która z roku na rok rośnie w siłę. Partnerzy i Klienci zainteresowani byli możliwościami flagowego 76-calowego modelu SureColor SC-F10000, który jest zaawansowanym rozwiązaniem do produkcji tekstyliów wszędzie tam, gdzie wysoka wydajność, szybkość i niezawodność mają kluczowe znaczenie dla sukcesu. Wielu z nich pytało też zarówno o model SC-F3000 jak i prezentowany na targach model SC-F500 czyli urządzenie dedykowane do krótkich, spersonalizowanych serii druku sublimacyjnego. Zainteresowanie budziła szczególnie duża efektywność technologii połączona z wygodą użytkowania i dbałością o wysoką jakość produktu końcowego.

[galeria=”1″]

– Prezentując szerokie portfolio rozwiązań, od sprzętu do produkcji etykiet po rozwiązania dla biur, ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń do druku na tekstyliach po raz kolejny udało się nawiązać istotne relacje biznesowe i osobiste oraz poznać rzeczywiste potrzeby polskiego rynku – powiedział Tomasz Kuciński Account Manager LFP w Epson. – Szczególne słowa uznania należą się organizatorom, którym udało się spełnić surowe wymogi bezpieczeństwa bez wpływu na efektywność prezentacji, rozmów z Partnerami i Klientami – słowem tego, co stanowi o wartości obecności na targach, takich jak FestiwalDruku.pl – dodał przedstawiciel Epson.
www.epson.pl

Artykuł ukazał się w ostatnim numerze Raportu Dostawców Mediów i Maszyn, dostępnym TUTAJ.