Logo

Media & maszyny

FestiwalDruku.pl rośnie w siłę! Zarejestruj się już dziś!

Ponad 170 potwierdzonych umowami wystawców, poszerzona przestrzeń targowa o kolejne 1200 m2 i stale powiększające się grono wystawców wrześniowych targów – tak prezentuje się najnowszy FestiwalDruku.pl. Zostały już ostatnie wolne powierzchnie, a jak sami wystawcy zapewniają – to najwyższy czas na powrót do normalności. Zwiedzający mogą już rejestrować się na targi.

Festiwal to największe w drugiej połowie roku targi dla branży reklamowej i poligraficznej. Wystawcami targów są dostawcy mediów i maszyn dla reklamy i druku, oraz sektor marketingowy i artykułów promocyjnych. Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu.

– Cieszy nas zainteresowanie firm, które dołączają do grona wystawców edycji 2021. Nie tylko stałych bywalców, ale także firm, które po kilku latach wracają do nas, a także debiutantów, którzy po raz pierwszy pokażą swoją ofertę na wrześniowych targach reklamy. Zainteresowanie w tym momencie jest na tyle duże, że musieliśmy powiększyć powierzchnię wystawienniczą o kolejne 1200 m2. Prowadzimy zintensyfikowane działania promocyjne targów i widzimy, że zaciekawienie wrześniowym reSTARTem branży stale rośnie – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizatora targów FestiwalDruku.pl.

 

 

Wystawcy o targach

Swoją obecność potwierdził już Epson, który na swoim stoisku zaprezentuje rozwiązania do cyfrowego druku atramentowego, w tym przede wszystkim urządzenia do druku na tekstyliach z rodziny SureColor-F. – Firma Epson zaprezentuje m.in. przemysłową, zasilaną 1,5 litrowymi workami z atramentem drukarkę SC-F3000 do druku DTG oraz sublimacyjne modele SC-F500 (24”) i SC-F100 – biurkową drukarkę do sublimacji z dolewanymi atramentami. Na Targach znajdzie się też premierowy model LFP SC-R5010 umożliwiający druk żywiczny na różnych nośnikach, takich jak winyl, banery, tekstylia, folie, etc., o szerokości do 64”. Z kolei wyposażone w 2 głowice urządzenie i dodatkowy czerwony atrament SC S80610 jest świetną ofertą do produkcji reklam i grafik – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing w Epson Europe B.V. Sp. z o.o., oddział w Polsce.

 

– Cieszymy się, że w tym roku doszło do połączenia targów, ponieważ oferta nasza skierowana jest do odbiorców obu imprez. Jako autoryzowany przedstawiciel Konica Minolta, czyli sprzedawca urządzeń drukujących, przygotowaliśmy bardzo mocną ofertę produktową. Zeszłoroczne targi były dla nas udane, gdyż nawiązaliśmy wiele nowych kontaktów, co zaowocowało konkretnymi umowami, także liczymy że w tym roku będzie jeszcze lepiej i nasz biznes wykona kolejny duży skok do przodu. Nie obawiamy się ograniczeń związanych z reżimem sanitarnym, ponieważ od dawna mamy wdrożone wysokie standardy pracy z naszymi partnerami w obszarze B2B – dodaje kolejny wystawca, Łukasz Szapert z firmy MBR.

 

Jak podkreśla firma Akonda, dzięki doskonałemu przygotowaniu organizatorów w zeszłym roku, bez cienia wątpliwości deklarują swoją obecność we wrześniu 2021. – Bardziej niż kiedykolwiek nie możemy doczekać się spotkań na żywo z naszymi klientami i gośćmi Festiwalu. Budowanie relacji i zaufania jest dla nas niezwykle istotne i takich spotkań nie da się niczym zastąpić. W tym roku zaprezentujemy automatyczny ploter tnąco-bigujący iEcho serii PK, przeznaczony dla branży graficznej, reklamowej, opakowaniowej, które potrzebują realizować niskie i średnie nakłady w sposób wygodny i efektywny. Urządzenie umożliwia cięcie, nacinanie, bigowanie, perforacje i znakowanie a zastosowane systemy zapewniają dokładną pracę, unikalny, wysokiej jakości produkt do zrealizowania w krótkim czasie. Bezpośredni kontakt z Klientem jest bezcenny! Nie możemy doczekać się prezentacji iEcho na Festiwalu Druku i zrobimy to z ogromną przyjemnością. Z niecierpliwością czekamy też na otwarcie naszej branży i nieograniczone pandemią możliwości spotkania z naszymi Klientami – podkreśla Dominik Szulim z firmy Akonda.

 

FestiwalDruku.pl

 

Na bezpośrednie spotkania z klientami czekają także przedstawiciele firmy Colop Polska, którzy na targach zaprezentują markę lasery.pl. – W codziennych rozmowach z naszymi klientami, często pojawia się wątek targów, spotkań oraz bezpośrednich kontaktów. Czas pandemii mocno ograniczył te aktywności. Wiele osób tęskni za tym i brakuje im tego. Tym bardziej z przyjemnością weźmiemy udział w tegorocznej edycji FestiwalDruku.pl. Charakter naszych produktów, jakim są m.in. urządzenia laserowe do grawerowania oraz cięcia sprawia, że tylko bezpośredni kontakt daje w pełni „dotknąć” tej technologii. Na tegoroczną edycję przygotowaliśmy najbardziej sprawdzone urządzenia marki Universal Laser Systems, które od wielu lat wspierają rozwój biznesów, organizacji oraz instytucji. Stawiamy na pogłębioną relację z naszymi obecnymi klientami oraz zafascynowanie oraz zaszczepienie nowoczesną technologią nowych, żądnych przygód osób – mówi Tomasz Florian, Kierownik Działu Technologii Laserowych w lasery.pl (Colop Polska).

 

– Bardzo się cieszymy na tegoroczną edycję targów i możliwość prezentacji szerokiej gamy naszych maszyn. Lubimy te spotkania, kontakt z klientami oraz bardzo cenimy bezpośrednie rozmowy. Ogromnie ważnym aspektem targów jest dla nas możliwość zaprezentowania na żywo maszyn, które mamy w ofercie, pokazanie ich precyzji i jakości. Odwiedzający FestiwalDruku.pl będą mogli zapoznać się z naszymi premierami: pokażemy najnowsze modele maszyn z serii MAX II i pierwszy raz na targach będą prezentowane modele z serii PRO. Oprócz maszyn, zaprezentujemy najnowsze rozwiązania w branży oprogramowań hafciarskich z marki WILCOM, którego od tego roku jesteśmy oficjalnym dystrybutorem – podkreśla Manuela Buczkowska z firmy Haftex.

 

– Z niecierpliwością oczekujemy na tegoroczną edycję FestiwalDruku.pl, która da nam możliwość bezpośredniego spotkania z wieloma Klientami. Spotkania targowe, które miały miejsce w zeszłym roku zostały zorganizowane na najwyższym poziomie bezpieczeństwa pomimo trudnej sytuacji epidemicznej, przyniosły nam wiele satysfakcji i pozwoliły nawiązać nowe relacje biznesowe, a także wzmocnić już istniejące. W tym roku planujemy pokazać Państwu sprawdzone jak i nowe rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego Klienta. Plotery znanych i cenionych na polskim rynku marek – Docan, Galaxy oraz Challenger – zaprezentują swoje możliwości produkcyjne – dodaje Mariusz Mrugała z firmy Plotserwis M.Janicki, M. Mrugała Spółka Jawna.

 

FestiwalDruku.pl

 

Wśród wystawców pojawiają się także debiutanci. – Targi są potrzebne, a nas dotychczas na Festiwalu nie było. Brakuje nam okazji do zaprezentowania nowości produktowych szerszemu gronu odbiorców, gdyż ostatnia taka okazja miała miejsce w lutym 2020 r. Wprowadziliśmy wtedy sporo nowych produktów i zmieniliśmy nieco profil oferowanych maszyn, pod kątem zmian zachodzących na rynku. Targi są dla nas okazją pokazania nowym, ale i obecnym klientom firmy, że oferujemy nie tylko to co zawsze, czyli wykończenie – maszyny typowo introligatorskie, ale też nowe urządzenia, tj. plotery tnące, plotery do etykiet, maszyny do produkcji opakowań oraz produkowane przez nas stoły do montażu okładek i pudełek. Liczymy, że dzięki targom szerzej rozpowszechnimy informację o tym, że takie produkty pojawiły się w naszej ofercie. Targi są też okazją do rozmowy z klientami o tym jak zmienia się rynek, ich biznesy oraz pozwala na śledzenie nowych trendów i dostosowanie odpowiednio oferty naszej firmy – mówi Tomasz Wiąk z firmy GRAFMASZ.

 

– Z nieukrywaną przyjemnością oczekujemy tegorocznej edycji targów. To, co cieszy najbardziej to fakt, że dają one możliwość spotkania się z Klientami i podzielenia się naszą ofertą oraz doświadczeniem na żywo. Co przygotowaliśmy? Przede wszystkim zwiedzający będą mieć możliwość zapoznania się z zupełnie nowymi produktami – np. zaskakującymi wielością efektów foliami do nadruków na odzieży i prasami, które dają większe niż obecnie możliwości pracy. Podzielimy się także nowościami sprzętowymi od Vastex i Secabo. Doradzimy w doborze technologii, materiału i sprzętu oraz chętnie odpowiemy na pojawiające się pytania – mówi Łukasz Kołodziej z firmy Viscar.pl.

 

Paweł Gładysz z TT Magic podkreśla, że ubiegłoroczne targi, mimo pandemii były dla nich sporym sukcesem. – Dzięki dobrej organizacji pozwoliły na bezpieczne spotkanie z szerokim gronem klientów i zaprezentowanie wielu ciekawych rozwiązań na żywo, co znacznie ułatwia podjęcie decyzji znacznie bardziej, niż prezentacje online. Kontakt bezpośredni jest dla nas bardzo ważny, dzięki temu możemy poruszyć i pokazać wiele rzeczy, których nie jesteśmy wstanie zaprezentować za pomocą filmów, czy zdjęć. W tym roku planujemy pokazać sprawdzone, oraz nowe rozwiązania w zakresie zdobienia odzieży – mówi Paweł Gładysz z TT Magic.

 

FestiwalDruku.pl

 

Wagę relacji face to face podkreśla także Piotr Słotwiński z firmy Diprinter. – 2020 rok był najdziwniejszy w branży i po raz pierwszy targi były namiastką normalności. Festiwal Druku był szansą na spotkanie klienta i porozmawianie twarzą w twarz zamiast spotkań online. Kontakt bezpośredni i rozmowa są kluczem do wypracowania współpracy i budowania zaufania. Bez tego nie da się budować relacji. Dlatego kolejny raz pokazaliśmy nasz asortyment na Festiwalu 2020 i podczas tegorocznej edycji również zaprezentujemy nasze rozwiązania. Jako firma zajmująca się przede wszystkim rozwiązaniami technicznymi, pokażemy jak uzupełniliśmy ofertę, aby móc kompleksowo obsłużyć klienta. Nowościami będą lasery BRM, drukarki lateksowe Ricoh i oczywiście drukarki UV Yotta dla rozwiązań przemysłowych, jak i małe maszyny Focus UV. Zapraszamy wszystkich na targi, wszystkich niezdecydowanych wystawców również. Dajmy sobie szansę na współpracę i wracajmy do normalności – mówi Piotr Słotwiński z firmy Diprinter.

 

Również firma PLUS DIGITAL zdecydowała się na udział we wrześniowej edycji targów FestiwalDruku.pl. – Ogromnie nam zależy na normalności w spotkaniach z klientami, a kontakt face to face podczas targów bardzo często przynosi długofalową współpracę – obecną sytuację komentuje Piotr Nadzieja, właściciel firmy. – Zrobimy wszystko co w naszej mocy, by nasi klienci czuli się bezpiecznie odwiedzając nasze stoisko podczas targów FestiwalDruku.pl – deklarują handlowcy firmy PLUS DIGITAL.

 

– W naszej branży spotkania z klientami są najważniejsze. Już czas, żeby powrócić do nich na 100%. Targi dają nam możliwość nawiązania ciekawych relacji, które owocują przez kolejne miesiące, a nawet lata. Prezentacja maszyny na żywo daje klientowi możliwość dokładnego zapoznania się z jej specyfiką, a co za tym idzie: uświadomienia jak personalizowany druk cyfrowy może zoptymalizować działania w branży marketingowej i poligraficznej. W tym roku na targach odbędzie się premiera urządzenia DIGIFLEX T4 – system druku cyfrowego, który naniesie wysokiej jakości wodoodporny nadruk w kolorach CMYK na materiałach wsiąkliwych. Czekamy na wrzesień – mówi Adrianna Ciurzyńska, Specjalista ds. marketingu w INTREX.

 

Bazując na doświadczeniach z ubiegłorocznej edycji (jako jedyny organizator na rynku zorganizował targi reklamy w czasie pandemii) event odbędzie się z uwzględnieniem reżimu sanitarnego. Na miejscu będą dostępne bramki do dezynfekcji rąk, maseczki dla zwiedzających, 3–metrowe alejki, duża przestrzeń i stała wentylacja obiektu.

Warto dodać, że w ubiegłym roku FestiwalMarketingu.pl & FestiwalDruku.pl były jednymi z niewielu targów, które odbyły się w czasie pandemii. Wydarzenie zgromadziło blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, 15-16 września 2021 r.
Równolegle odbędą się targi Packaging Innovations.

Bezpłatna rejestracja: www.festiwaldruku.pl