Firma Fujifilm ma przyjemność poinformować, że jej zespół Graphics Service w Wielkiej Brytanii zdobył nagrodę Field Service Team of the Year w inauguracyjnym konkursie European Field Service Awards za wsparcie zapewniane branży poligraficznej, zwłaszcza w okresie pandemii.
Wydarzenie na żywo, zorganizowane przez czasopismo branżowe Field Service News, odbyło się w Library of Birmingham and Symphony Hall w październiku i wzięło w nim udział około 100 uczestników.
– Po bezprecedensowych wyzwaniach, które nie złamały sektora serwisu w terenie pomimo olbrzymich trudności w ciągu ostatnich dwóch lat, inauguracyjny konkurs European Field Service Awards był świętem sukcesu, doskonałości i pomysłowości w branży, dzięki której świat nie zatrzymał się w czasie globalnych lockdownów. Przyjęcie w ramach konkursu zmieniło się w nocne świętowanie, ponieważ publiczność dzieliła się opowieściami w kontekście bardzo zasłużonego uznania dla branży na wszystkich poziomach, od techników do kierownictwa wyższego szczebla – powiedział na imprezie Kris Oldland, redaktor naczelny Field Service News.
– Wyróżnienie Field Service Team of the Year zostało przyznane firmie Fujifilm, która pomimo wyzwań, przed jakimi stanęło wiele firm, redukując swoje zespoły z powodu planów urlopowych, redukcji zatrudnienia i restrukturyzacji, przyjęła pozytywne podejście, które pozwoliło jej działać zespołowo i współpracować z klientami. Nieustannie rozwijała swoje działania, opracowując rozwiązania, których celem była pomoc w utrzymaniu działalności klientów – dodał Oldland.
– Historia firmy Fujifilm należy do typowych przykładów tego, co obserwuję w naszej branży przez ostatnie dwa lata. Nieustępliwość i śmiałość, a także silne dążenie do zapewnienia wsparcia klientom, które przekracza wszelkie oczekiwania – podkreśla.
– Informacja o tym, że trafiliśmy na listę finalistów, została przyjęta przez zespół Graphics Service z ogromnym entuzjazmem. Lata 2020 i 2021 były trudne dla nas wszystkich i osobiście cieszę się, że dostrzeżono siłę i profesjonalizm zespołu – mówi Alan Holt, kierownik serwisu w Fujifilm, który został także osobiście nominowany do nagrody Field Service Leader of the Year.
– Zdobycie nagrody przyznawanej przez kolegów z branży serwisowej było spełnieniem marzeń i potwierdzeniem, że cała ciężka praca, jaką włożyliśmy jako zespół, została dostrzeżona i doceniona przez szefów serwisu z wielu różnych branż. Nasz duch współpracy jest teraz silniejszy niż kiedykolwiek wcześniej – zespół Fujifilm Graphics Service zawsze stawia klientów na pierwszym miejscu i ta nagroda dowodzi, że znamy się na swojej pracy – komentuje zwycięstwo zespołu Holt. – Nagroda Field Service Team of the Year 2021 była pierwszym ogłoszonym wyróżnieniem i wygraliśmy. Przez pozostałą część wieczoru panował dobry nastrój w kultowej Library of Birmingham and Symphony Hall. Dziękujemy Field Service News za zorganizowanie tego pamiętnego wydarzenia, aby uczcić nasz sukces.