Logo

Media & maszyny

Hunkeler Innovationdays 2019: „Automatyzacja kluczem do sukcesu”

Pod hasłem „Automatyzacja kluczem do sukcesu” („Success with automation”) w dniach 25-28 lutego br. w Lucernie odbędzie się kolejna edycja Hunkeler Innovationdays – wydarzenia anonsowanego jako największe na świecie targi dedykowane technologii druku cyfrowego. Organizowane przez firmę Hunkeler – producenta zaawansowanych systemów do wstępnego i końcowego przetwarzania papieru, wspólnie z niemal setką partnerów, przyciągają co dwa lata kilka tysięcy gości z całego świata. Podczas ich tegorocznej edycji zostanie zaprezentowanych ponad 40 linii produkcyjnych, bazujących na zwojowym druku cyfrowym i uwzględniających obróbkę wstęgi papieru z udziałem rozwiązań Hunkeler.  Z myślą o zwiedzających z Polski w Lucernie będą obecnie przedstawiciele firmy Docufield, która od lat reprezentuje tę szwajcarską markę w naszym kraju.

Mówi Michał Okurowski, dyrektor ds. rozwoju Docufield:

– Targi Hunkeler Innovationdays odbędą się już po raz trzynasty i po raz kolejny ich organizatorzy liczą na wysoką frekwencję, przekraczającą 6 tysięcy osób. Zakładamy, że – tradycyjnie już – znajdą się wśród nich przedstawiciele polskich drukarń oraz firm specjalizujących się w korespondencji masowej. Wraz z ponad 90 partnerami technologicznymi Hunkeler przygotowuje bardzo ciekawą ekspozycję, uwzględniającą rekordową w historii tej imprezy liczbę linii produkcyjnych. W hali wystawienniczej targów w Lucernie pracować ich będzie ponad 40. Nie zabraknie światowych premier i udoskonaleń w już istniejących rozwiązaniach. Dotyczy to rzecz jasna także naszego strategicznego partnera – firmy Hunkeler.

Hunkeler Innovationdays to wydarzenie gromadzące większość liczących się producentów sprzętu (do drukowania i wykańczania), oprogramowania i materiałów znajdujących zastosowanie w cyfrowej produkcji zwojowej. Prezentowane tu linie wytwórcze (działające w wariantach inline, nearline bądź offline) uwzględnią różne aplikacje, przy których wykorzystywana jest technologia cyfrowa: mailing i zarządzanie bazami danych, direct mail, książki, gazety, broszury czy materiały komercyjne. Jak zapowiada firma Hunkeler, rozwiązania te będą pokazywane w różnych konfiguracjach, dopasowanych do zmieniających się potrzeb i oczekiwań ich użytkowników oraz otoczenia rynkowego.
– Jedną z nich jest zapotrzebowanie na coraz większą automatyzację procesów, wynikające choćby ze spadających nakładów na wydruki transakcyjne, direct mail, książki czy materiały komercyjne Wysokowydajne linie produkcyjne muszą w coraz większym stopniu minimalizować bądź wręcz eliminować ręczne interwencje ze strony operatora. Stąd motto tegorocznych targów – „Success with automation” – i duży nacisk na ten element, który będzie widoczny w wielu prezentowanych rozwiązaniach – kontynuuje Michał Okurowski.

Wszystkich zainteresowanych wizytą na Hunkeler Innovationdays 2019 zapraszamy do kontaktu z firmą Docufield (tel. 501 086 932, e-mail: mokurowski@docufield.com) oraz do rejestrowania się na dedykowanej stronie internetowej https://www.innovationdays.com/en/visitor/.

Udział w targach jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszego zgłoszenia.