Dla podniesienia komfortu współpracy klientów z firmą Igepa Polska, spółka uruchomiła Portal Klienta IGEPA24. To nowoczesna platforma informatyczna, która jest nie tylko kolejnym kanałem kontaktu z firmą Igepa, ale stanowi wyjątkowe udogodnienie dla Klientów oraz przynosi wiele wymiernych korzyści.
Portal Klienta IGEPA24 umożliwia m.in.:
– szybkie składanie zamówień on-line,
– śledzenie na bieżąco stanu rozliczeń,
– sprawdzanie cen w indywidualnym cenniku Klienta,
– dostęp do wystawionych Klientowi dokumentów, z możliwością pobrania w wersji pdf,
– zdalne potwierdzanie korekt poprzez Portal,
– szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Wejście do Portalu znajduje się na stronach internetowych Igepa Polska: www.igepa.pl i www.igepa-viscom.pl oraz w e-mailu aktywacyjnym, który przesyłany jest Klientom, po uzyskaniu od nich uprzednio zgody. Na stronach www oraz w e-mailu aktywacyjnym Klienci znajdą skróconą instrukcję użytkowania Portalu oraz regulamin korzystania z niego.
Biura Obsługi Klienta Igepa Polska służą kompletem informacji na temat Portalu i udzielą szczegółowych odpowiedzi na temat jego działania i funkcjonalności. Portal IGEPA 24 ma przyczynić się do jeszcze lepszej współpracy pomiędzy Igepa Polska, a jej klientami. Narzędzie to będzie również sukcesywnie rozwijane.
KL