Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego zorganizowało z końcem listopada spotkanie on-line #PrintOn WebinAir, którego celem była prezentacja rozwiązań mogących pomóc odnaleźć się drukarniom w nowej rzeczywistości. 4 lutego br. odbędzie się II edycja tego webinaru.
Pandemicznymi doświadczeniami z perspektywy drukarń wielkoformatowych, specjalizujących się m.in. w obsłudze branży wystawienniczej, podzieliły się dwie firmy uznane na polskim i europejskim rynku. Wspólnie z ekspertami poruszone zostały zagadnienia finansowe w drukarniach, temat bezpiecznych inwestycji, również udowodniono, że w dobie pandemii oprogramowanie web-to-print to konieczność oraz że szukanie nieoczywistych rozwiązań, udoskonalanie istniejących procesów projektowania, ale także dbałość o zrównoważony rozwój pozwalają na zdobycie przewagi konkurencyjnej.
– Wideokonferencja spotkała się z dużym zainteresowaniem, dlatego też, za prośbą Uczestników, zdecydowaliśmy o drugiej edycji, która będzie nie tylko kontynuacją tego co dzieje się na rynku, ale będziemy poruszać tematy ważne dla przyszłości rynku poligraficznego – mówi Jacek Stencel, Prezes Stowarzyszenia.
– Początek roku 2021 jest dobrą okazją do tego, aby ponownie spotkać się i porozmawiać w szerszym gronie o kierunkach rozwoju, trendach jakie będą panować na rynku oraz o tym jakie wyzwania stoją przed naszą branżą – dodaje Joanna Zjawin, Dyrektor Stowarzyszenia.
Druga edycja #PrintOn WebinAir również będzie obfitowała w interesujących Prelegentów, wśród których znajdą się przedstawiciele firm usługowych, właściciel drukarni, przedstawiciel z dziedziny nauki. Dodatkowo swoje spostrzeżenia w kontekście przyszłości branży, przekażą specjalnie zaproszeni przedstawiciele prasy branżowej.
OOH magazine jest partnerem medialnym webinaru. Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, jest jednym z panelistów webinaru.
Liczba miejsc jest ograniczona, link do rejestracji: TUTAJ.