Na konferencji „Przyszłość Poligrafii – walka jakości z ceną” zostanie zaprezentowany ekskluzywny raport przygotowany przez ekspertów z firmy Key2Print o Przyszłości Poligrafii 2016.
Celem badania było wytyczenie oraz kierunku rozwoju, w którym podążać będzie branża poligraficzna w najbliższych latach, a także określenie barier w rozwoju tej branży.
Badanie zostało przeprowadzone przez zespół Key2Print na dwóch płaszczyznach:
Key2Print między innymi wnikliwie przeanalizował 50 stron internetowych drukarni, pod względem znalezienia najprostszej drogi złożenia zlecenia przez klienta i odpowiedzi na pytanie – jakie formy kontaktu są dostępne dla klienta na stronach Internetowych drukarń. Przeprowadził też ankiety pośród uczestników targów, które odbyły w 2016 roku – 150 spotkań ankietowych podczas, których właściciele drukarń oraz osoby związane z branżą były pytane o priorytety w obsłudze klientów.
Wyniki, a także bardziej szczegółowy opis znajdziecie w raporcie, który zostanie zaprezentowany podczas konferencji „Przyszłość Poligrafii – walka jakości z ceną”, a także na łamach blog.key2print.com
OOH magazine jest partnerem konferencji.
KL