EPSON, GRAFMASZ oraz MBR – kolejne firmy powiększają grono wystawców wrześniowych targów, z niecierpliwością czekając na możliwość zaprezentowania swojej oferty. Co więcej, organizator powiększył przestrzeń targową o kolejne 1200 m2 – to odpowiedź na rosnące zainteresowanie targami.
Grono wystawców wrześniowych targów ciągle rośnie, warto też dodać, że już ponad 2/3 hali na wrześniowe targi zostało sprzedane. – Cieszy nas zainteresowanie firm, które dołączają do grona wystawców edycji 2021. Nie tylko stałych bywalców, ale także firm, które po kilku latach wracają do nas, a także debiutantów, którzy po raz pierwszy pokażą swoją ofertę na wrześniowych targach reklamy. Zainteresowanie w tym momencie jest na tyle duże, że musieliśmy powiększyć powierzchnię wystawienniczą o kolejne 1200 m2. Prowadzimy zintensyfikowane działania promocyjne targów i widzimy, że zaciekawienie wrześniowym reSTARTem branży stale rośnie – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizatora targów FestiwalDruku.pl.
Festiwal to największe w drugiej połowie roku targi dla branży reklamowej i poligraficznej. Wystawcami targów są dostawcy mediów i maszyn dla reklamy i druku, oraz sektor marketingowy i artykułów promocyjnych. Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu.
Swoją obecność potwierdził już Epson, który na swoim stoisku zaprezentuje rozwiązania do cyfrowego druku atramentowego, w tym przede wszystkim urządzenia do druku na tekstyliach z rodziny SureColor-F. – Firma Epson zaprezentuje m.in. przemysłową, zasilaną 1,5 litrowymi workami z atramentem drukarkę SC-F3000 do druku DTG oraz sublimacyjne modele SC-F500 (24”) i SC-F100 – biurkową drukarkę do sublimacji z dolewanymi atramentami. Na Targach znajdzie się też premierowy model LFP SC-R5010 umożliwiający druk żywiczny na różnych nośnikach, takich jak winyl, banery, tekstylia, folie, etc., o szerokości do 64”. Z kolei wyposażone w 2 głowice urządzenie i dodatkowy czerwony atrament SC‑S80610 jest świetną ofertą do produkcji reklam i grafik – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing w Epson Europe B.V. Sp. z o.o., oddział w Polsce.
Wśród wystawców pojawiają się także debiutanci. – Targi są potrzebne, a nas dotychczas na Festiwalu nie było. Brakuje nam okazji do zaprezentowania nowości produktowych szerszemu gronu odbiorców, gdyż ostatnia taka okazja miała miejsce w lutym 2020 r. Wprowadziliśmy wtedy sporo nowych produktów i zmieniliśmy nieco profil oferowanych maszyn, pod kątem zmian zachodzących na rynku. Targi są dla nas okazją pokazania nowym, ale i obecnym klientom firmy, że oferujemy nie tylko to co zawsze, czyli wykończenie – maszyny typowo introligatorskie, ale też nowe urządzenia, tj. plotery tnące, plotery do etykiet, maszyny do produkcji opakowań oraz produkowane przez nas stoły do montażu okładek i pudełek. Liczymy, że dzięki targom szerzej rozpowszechnienimy informację o tym, że takie produkty pojawiły się w naszej ofercie. Targi są też okazją do rozmowy z klientami o tym jak zmienia się rynek, ich biznesy oraz pozwala na śledzenie nowych trendów i dostosowanie odpowiednio oferty naszej firmy – mówi Tomasz Wiąk z firmy GRAFMASZ.
– Cieszymy się, że w tym roku doszło do połączenia targów, ponieważ oferta nasza skierowana jest do odbiorców obu imprez. Jako autoryzowany przedstawiciel Konica Minolta, czyli sprzedawca urządzeń drukujących, przygotowaliśmy bardzo mocną ofertę produktową. Zeszłoroczne targi były dla nas udane, gdyż nawiązaliśmy wiele nowych kontaktów, co zaowocowało konkretnymi umowami, także liczymy że w tym roku będzie jeszcze lepiej i nasz biznes wykona kolejny duży skok do przodu. Nie obawiamy się ograniczeń związanych z reżimem sanitarnym, ponieważ od dawna mamy wdrożone wysokie standardy pracy z naszymi partnerami w obszarze B2B – dodaje kolejny wystawca, Łukasz Szapert z firmy MBR.
Bazując na doświadczeniach z ubiegłorocznej edycji (jako jedyny organizator na rynku zorganizował targi reklamy w czasie pandemii) event odbędzie się z uwzględnieniem reżimu sanitarnego. Na miejscu będą dostępne bramki do dezynfekcji rąk, maseczki dla zwiedzających, 3–metrowe alejki, duża przestrzeń i stała wentylacja obiektu.
Warto dodać, że w ubiegłym roku Festiwal Marketingu & Festiwal Druku były jednymi z niewielu targów, które odbyły się w czasie pandemii. Wydarzenie zgromadziło blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców.