Podczas tegorocznej edycji Festiwalu Marketingu, Druku i Opakowań firmy Mnumi – producent oprogramowania do zarządzania drukarnią oraz DKS – dostawca w zakresie produktów i usług związanych z drukowaniem, kopiowaniem i skanowaniem przygotowują specjalne wydarzenie.
Goście odwiedzający imprezę na stoisku Mnumi (nr C12A) będą mogli przetestować działanie sztandarowego produktu pierwszej z firm – systemu do zarządzania drukarnią, poznać jego najnowsze funkcjonalności i prześledzić obieg swojego zlecenia, a także zamówić i spersonalizować broszurę. Następnie gotową będzie można odebrać w „drukarni” tj. na stoisku firmy DKS (nr H10), gdzie prezentowane będą maszyny drukujące i introligatorskie. Dodatkowo 9 września o godzinie 12.00 Piotr Pakier współwłaściciel firmy Mnumi, podczas konferencji poświęconej technologii Web2Print (towarzyszącej festiwalowi), zaprezentuje nowy kreator projektów graficznych w systemie Mnumi – tzw. Kreator Mnumi.
– Przygotowując tę ciekawą propozycję dla wszystkich odwiedzających Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań – mówi Piotr Pakier – chcieliśmy zaprezentować na konkretnym procesie produkcyjnym działanie naszego systemu. Na naszym stoisku goście będą mogli zamówić spersonalizowaną składaną broszurę (przykładowy produkt poligraficzny). Tu również zostanie wydrukowana dla nich karta techniczna dla tego zamówienia. Dzięki temu będą oni mogli zapoznać się z działaniem systemu Mnumi od strony sklepu, zapoznać się z jego funkcjami – w tym z najnowszym, demonstrowanym po raz pierwszy modułem do tworzenia projektów graficznych – tzw. Kreatorem Mnumi. Następnie odwiedzający będą mogli zajrzeć do systemu Mnumi od wewnątrz – będą mieli więc możliwość dokładnego prześledzenia co dzieje się z ich zamówieniem od strony „drukarni”, którą w naszej akcji będzie firma DKS, prezentująca na swoim stoisku maszyny drukujące i introligatorskie. Stoisko to będzie również wyposażone w system Mnumi oraz w sprzęt (BarcodePointy), które umożliwiają zmianę statusów zlecenia. Będzie to prezentowane na przykładzie statusu „w druku” i „w introligatorni” oraz „w pakowalni”, czyli na trzech końcowych etapach realizacji zamówienia. Tym samym klient będzie świadkiem jak realizowany jest cały proces obiegu jego zlecenia – od momentu złożenia zamówienia do chwili, gdy otrzymuje gotową, wydrukowaną pracę i przekona się jakie to może być proste i szybkie. Jesteśmy przekonani, że to ciekawa propozycja, dlatego serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska.
Prezentacja umożliwi zapoznanie się z wieloma funkcjami systemu, których zastosowanie – jak zapewnia firma Mnumi – może przełożyć się na sukces każdego przedsiębiorstwa. Umożliwia on bowiem drukarniom nie tylko zwiększenie sprzedaży poprzez możliwość zaoferowania swoich usług i produktów przez Internet, ale również poprzez zwiększenie efektywności działań marketingowych. Obejmuje zarządzanie obiegiem prac – od przyjęcia zamówienia (zarówno drogą tradycyjną, jak również przez Internet), jego obsługę przez Biuro Obsługi Klienta, poprzez realizację zlecenia (w drukarni, introligatorni), aż po pakowanie i wysyłkę. Pozwala również sprawnie zarządzać płatnościami, a co najważniejsze – poprzez liczne i nieustannie rozbudowywane przez specjalistów Mnumi funkcje, dostosowane do potrzeb klientów – umożliwia skuteczne zarządzanie całym przedsiębiorstwem.
Wśród nowych funkcji firma zaprezentuje po raz pierwszy nowe możliwości w kreatorze projektów (dawnym Wizardzie) – jego nowa nazwa to Kreator Mnumi. Ma ona podkreślić zmiany, jakich tu dokonano. Zaczynają się one od wyglądu, kolorystyki i layoutu. Firma dodała tu również funkcje radykalnie przyspieszające jego działanie. Więcej na ten temat można dowiedzieć się podczas prezentacji Piotra Pakiera w pierwszym dniu targów, na którą Mnumi serdecznie zaprasza.
KL