Kiedy zaczęła się epidemia koronawirusa, wiele działalności przeszło w tryb pracy zdalnej. Wszystkim udzielała się wtedy panika i strach o własne zdrowie i bezpieczeństwo. Wtedy właśnie pojawiły się pierwsze pomysły dotyczące antybakteryjnego przedmiotu codziennego użytku, który pozwoliłby bezdotykowo otwierać drzwi i wciskać guziki.
Firma Fastcom, chcąc zadbać o swoich kontrahentów, postanowiła podjąć produkcję takiego gadżetu. Rozpoczął się etap planowania. – Zastanawialiśmy się czy użyć tańszych materiałów czy zainwestować w nasze zdrowie – mówi Arkadiusz Guzicki z firmy Fastcom. – Postawiliśmy na mosiądz, stop o działaniu przeciwdrobnoustrojowym. Materiał nie jest tani, ale gwarantował choć odrobinę spokoju umysłu, którego w tamtym czasie tak wszystkim brakowało. Zdobycie mosiądzu nie należało do łatwych zadań w czasie, gdy gospodarka praktycznie stała w miejscu. Kiedy wreszcie udało się pozyskać blachę, problemy się nie kończyły.
W trakcie wycinania doszło do awarii – przedsiębiorstwo, któremu zlecili wykonanie pierwszej partii, nie było w stanie dokończyć zlecenia. Firma Fastcom nie poddała się jednak. Surowe breloki, które zahaczały o ubranie i palce, postanowiono poddać obróbce. Po półtoragodzinnym wybłyszczaniu w porcelanie krawędzie stały się gładkie, a powierzchnia równa i błyszcząca.
[galeria=”1″]
– Włożyliśmy wiele pracy i serca w ten produkt. Chcieliśmy najlepszej jakości dla bezpieczeństwa naszych klientów. Nim jednak uporaliśmy się ze wszystkim trudnościami, które nieoczekiwanie postawiło przed nami to zagadnienie, epidemia zaczęła zwalniać, a ludzie powrócili do dawnych, złych nawyków – dodaje Arkadiusz Guzicki.
Pamiętajmy, że wirus nadal panuje. Nigdy też nie wiemy do końca, jakie jeszcze zagrożenia czyhają na nas na wspólnych powierzchniach takich jak bankomaty, terminale płatnicze czy paczkomaty. Ile osób dotykało ich przed nami? Co mogły przenieść na swoich dłoniach?
Wszyscy powróćmy do normalności, starajmy się jednak robić to odpowiedzialnie. Nawet gdy będziemy już bezpieczni, nigdy nie zapomnimy o wirusie, który na kilka tygodni zamknął nas w domach i siał zwątpienie. Będziemy opowiadać o tym dzieciom – na dowód będziemy mogli pokazać im brelok, który przetrwa pandemię.
Dodanie grawerunku pozwoli na większą personalizację – taki gadżet reklamowy to wspaniały sposób na pokazanie wspólnikom, że firma jest na bieżąco – że jesteśmy w tym razem.
Więcej informacji TUTAJ
KL