Canon Europe zapowiedział największą w swojej historii konsumencką kampanię marketingową typu through-the-line (TTL). W ramach trzyletniej strategii komunikacyjnej, firma przeprowadzi kampanię pod hasłem „Come and See”, która zachęca konsumentów do bliższej obserwacji otaczającego świata. Dodatkowo inspiruje do uwieczniania wyjątkowych historii, dziejących się wokół nas każdego dnia.
Kampania zadebiutuje podczas targów photokina – największej na świecie imprezy poświęconej fotografii i rozwiązaniom do przetwarzania obrazu. Rozpocznie się ona prezentacją dwóch zaskakujących i nieznanych wcześniej historii „Come and See”. Pierwsza pokazuje mecz Calcio Storico – „futbolu historycznego”. W otoczeniu galerii sztuki i turystycznych atrakcji Florencji rozgrywany jest mecz, który przypomina raczej starożytne zmagania gladiatorów, niż spotkanie UEFA Champions League™. Zawodnicy w średniowiecznych strojach blokują się nawzajem, mocują i ścigają, aby przejąć piłkę i zdobyć najbardziej pożądane sportowe trofeum — krowę. Druga historia ukazuje stado jeleni eksplorujących podmiejskie ulice w pobliżu lasu Epping w południowo-wschodniej Anglii. Kiedy mieszkańcy udają się na nocny spoczynek, jelenie wędrują po spokojnym osiedlu — noc należy do nich. Obie historie zostały sfilmowane aparatami Canon EOS C500 i EOS C300 w ciągu wielu dni, ze względu na nieprzewidywalną naturę obu scenariuszy.
– Opowiadanie historii za pomocą zdjęć osiąga nowy szczyt popularności. Prognozy mówią, że tylko w tym roku powstanie niemal bilion fotografii, co oznacza, że jest to wyjątkowo ekscytujący czas dla firm specjalizujących się w dostarczaniu rozwiązań do przetwarzaniu obrazu — powiedział Nigel Taylor, dyrektor działu Consumer Imaging Marketing Communications, Canon Europe.
Więcej informacji można znaleźć w witrynie kampanii „Come and See” pod adresem www.canon.pl/comeandsee.