Najnowsze wydanie Raportu Dostawców jest już dostępne na rynku, można go także pobrać online. Na blisko 70 stronach zebrano kompendium branżowych nowości, poradników i case study. To doskonałe narzędzie dla drukarń i agencji reklamowych, które szukają nowych ścieżek rozwoju, inwestycji w park maszynowy czy pomysłów na dywersyfikację usług.
Nowy Raport to 42 prezentacje czołowych dostawców mediów i maszyn oraz 70 top produktów i technologicznych nowości. Do tego jubileuszowe wywiady, podsumowania oraz poradniki. Branżowi eksperci dzielą się z czytelnikami eksperckim know how, podpowiadają na co zwracać uwagę przy pierwszych inwestycjach i jakie aspekty należy rozważyć podczas procesu zakupowego. Początkujące agencje mogą zaznajomić się z poradnikiem, który na pewno ułatwi poszukiwania pierwszej maszyny – ze szczególnym naciskiem na tekstylia reklamowe. Na co zwracać uwagę jeśli chcemy kupić pierwszą maszynę wielkoformatową? Temu również został poświęcony odrębny materiał.
Sporo miejsca poświęcono technologii DTF, która szturmem zdobywa segment zdobienia tekstyliów, istotnym aspektom przy wyborze cyfrowej technologii druku czy oprogramowaniu, które znacząco może ułatwić i podnieść wydajność naszej pracy.
Drukowany Raport Dostawców ukazuje się dwa razy w roku, lecz codziennie warto zaglądać do aktualizowanego na bieżąco serwisu dostawcy.oohmagazine.pl. Czytelnicy znajdą tam przekrój nowości branżowych i najnowszą ofertę dostawców w kontekście mediów i maszyn.
A co nowego w branży będzie można zobaczyć także podczas targów Festiwal Marketingu, które odbędą się 14-15 września w EXPO XXI Warszawa.
Najnowsze wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn można pobrać bezpłatnie TUTAJ.