Logo

Media & maszyny

OOH magazine na Packaging Innovations

Już po raz kolejny, specjalny Raport Opakowania & Etykiety zostanie zaprezentowany na warszawskich targach opakowań. OOH magazine jest Patronem Medialnym wydarzenia.

Kwietniowe wydanie OOH magazine zostało poświęcone szeroko pojętej tematyce opakowań. W numerze przygotowanym na targi Packaging Innovation zamieszczono obszerny Raport Opakowania & Etykiety dotyczący kondycji polskiej branży opakowaniowej: analizie poddano etykiety cyfrowe w kontekście strategicznych działań marki, zbadano drugie życie opakowań, odkrywając na nowo papier i tekturę, a także pozostałe surowce opakowaniowe jak szkło, metal i drewno. W raporcie można przeczytać także o potencjale aktywnych i inteligentnych opakowań, jak również marketingowym potencjale tego „niemego sprzedawcy”.

Drugą propozycją OOH magazine jest natomiast zestawienie mediów i maszyn dla szerokiego segmentu poligrafii reklamowej i opakowań.

Spotkanie na targach Packaging Innovations będzie również okazją do zaproszenia na wrześniowyFestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl, dwudniowe spotkanie branży reklamowej, poligraficznej oraz eventowej, organizowane jest już po raz ósmy przez wydawnictwo OOH magazine.

W trakcie targów, 8 września, odbędzie się cykl konferencji Marketing Mix. 8 prelekcji, poświęconych m.in. opakowaniom, będzie skierowanych do przedstawicieli branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Wśród prelegentów pojawią się Paweł Tkaczyk, Natalia Hatalska czy Marcin Gieracz.

Czekamy na Was na stoisku A5 podczas targów Packaging Innovations, w Expo XXI Warszawa, w dniach 12-13 kwietnia!

Raport Opakowania & Etykiety można pobrać: TUTAJ

Raport Dostawców Mediów i Maszyn zobacz:TUTAJ

www.oohmagazine.pl

www.festiwalmarketingu.pl