Październikowe Drzwi Otwarte zorganizowane przez Integart – wejdą na stałe do kalendarza wydarzeń i spotkań z Klientami. Przemawia za tym żywe zainteresowanie tematyką eventu, ciekawa formuła, ogromna ilość uczestników oraz termin. Wrześniowy Festiwal Druku był świetną okazją do promocji tego spotkania.
Miesiąc ekscytujących spotkań z technologią HP miał nie tylko charakter edukacyjny, każdy dzień był dla firmy okazją do zacieśniania i budowania relacji z Gośćmi. Tylko podczas tych dni HP Demo Lab odwiedziło blisko 250 osób zainteresowanych technologią HP oraz nowymi kierunkami rozwoju i trendami w segmencie reklamy i dekoracji wnętrz.
Ideą Drzwi Otwartych był cykl spotkań poświęconych wybranym urządzeniom dostępnym w Centrum Prezentacyjnym HP DEMO Lab w Błoniu, pod Wrocławiem. Pokazaliśmy szeroką gamę maszyn, od najlepszych producentów: HP Latex, HP Scitex, ZUND, SEAL, i Rollsroller.
W dniach od 5 do 30 października, każdy tydzień miesiąca dedykowany był innym zagadnieniom obejmującym: interior design, rynek reklamy, opakowania, systemy POP i POS oraz Car Wrapping w oparciu o technologię HP Latex.
Inspirowanie oraz pokazywanie ciekawych rozwiązań, w tym Success Story, których bohaterami są nasi Partnerzy, użytkownicy HP Latex oraz HP Scitex było zasadniczą częścią tych spotkań.
Pierwszy tydzień, 5-9 października poświęcony był w całości urządzeniom HP Latex z serii 300. Gośćmi specjalnymi tego tygodnia byli: Roman Barba i Terry Raghunath.
– Oprócz zaprezentowania możliwości maszyn HP Latex s.300 uczestnicy mieli możliwość wysłuchania niezwykle inspirujących wykładów o przyszłości druku cyfrowego i o kierunkach rozwoju technologii HP. Roman Barba w swojej dynamicznej prezentacji zatytułowanej “Expanding your business with HP Latex Large Format Printing” pokazał wszystkie zalety technologii HP Latex oraz to, jak dużą przewagę na rynku mają firmy, które wybrały właśnie ten kierunek rozwoju. Okazuje się, że wielu użytkowników ciągle nie zdaje sobie sprawy z faktu, w jak łatwy sposób i jak szybko można rozszerzyć swój biznes przy użyciu odpowiednich mediów do druku – mówi Tomasz Stawicki Dyrektor Handlowy HP Latex w firmie Integart.
Paleta zastosowań HP Latex jest rzeczywiście imponująca i żaden świadomy użytkownik nie powinien przechodzić obok tych możliwości obojętnie. W prezentacji pt: „Printed interior decoration” Terry Raghunath przedstawił trendy w dekoratorstwie wskazując na kluczowe kwestie, którymi są: personalizacja, przewaga cyfrowej technologii, dopasowanie produkcji do potrzeb Klientów /mniejsze nakłady i serie, krótszy czas oczekiwania/. Terry pokazał nam, że wszystko co jest białe może zostać zmienione, z jego pomocą uczestnicy warsztatów poszukiwali odpowiedzi na pytanie: dlaczego drukują tylko tapety?, skoro jest tak wiele miejsc do zagospodarowania w dekoratorstwie! Obszerna wiedza Terrego dotycząca wallcoveringu została w interaktywny sposób przekazana uczestnikom warsztatów.
Trzy dni drugiego tygodnia października poświęcone były pokazom drukarek z serii HP Scitex FB 750 i FB 550. W swojej ofercie Integart posiada również urządzenia do post-finishingu, co stanowiło dobrą okazję do pokazania komplementarności technologii HP Scitex i Zund. Wszelkie wydruki wykonane na maszynie HP Scitex FB 550, zostały wycięte i zbigowane przy użyciu plotera stołowego Zund, by finalnie zamienić się w opakowania, POSy i POPy. Maszyny z serii Scitex FB 550/FB750 w porównaniu z poprzednimi modelami mają większą wydajność – średnio o 12%. Szybkość w powiązaniu z jakością wydruków pozwala użytkującym je firmom realizować zamówienia bardziej komfortowo i przede wszystkim w terminie.
Trzeci tydzień poświęcony był przemysłowym maszynom drukującym, o największej wydajności, z serii HP Latex 3000 i z definicji skierowany był do firm mających codziennie styczność z bardzo dużymi nakładami.
[galeria=”1″]
Ostatni tydzień października poświęcony był obszarowi aplikacji reklamowych, outdoor’owych oraz aplikacji na auta. W trakcie kilkudniowego spotkania tematem przewodnim były media, w tym głównie media z grupy „auto folie”, z portfolio Integart /folie polimerowe i wylewane/. Uczestnicy mieli okazję bardzo dokładnie poznać trzy marki produktowe: 3M; Arlon oraz Mactac. Prezentacje mediów poprowadzili Aneta Mikuśkiewicz, Produkt Manager media 3M; Dariusz Rosłoń produkt Manager – media Arlon, Agnieszka Kołodziejewska Produkt Manager – media MACtac oraz Marek Klimczak, który prezentował folie do zmiany koloru. W programie spotkania poruszone zostały następujące zagadnienia: grafika flotowa jako źródło reklamy mobilnej, nowy kolor – trendy i możliwości w zmianie koloru aut. W czasie dyskusji wspólnie z uczestnikami warsztatów szukaliśmy odpowiedzi na pytanie: Czy warto oszczędzać na jakości w car wrap? Mini pokazy z aplikacji były świetnym wstępem do nowego cyklu imprez pod tytułem „Akademia Car Wrappingu czyli auto folie w praktyce”, które startują w listopadzie wspólnie z marką Arlon. Wszystkie media zadrukowane zostały w technologii HP Latex. Uczestnicy mogli zobaczyć jak wydruk zdjęty z drukarki HP Latex 370 trafia do laminatora a następnie, do aplikacji na auto.
– Trzeba przyznać, że formuła w jakiej został zorganizowany październikowy event spotkała się z dużym zainteresowaniem. Zdecydowanie imprezę należy zaliczyć do kolejnych sukcesów naszej firmy z uwagi na powiększające się grono użytkowników HP Latex i Scitex UV. Pierwszy „Open Month” pozwala nam pochwalić się sprzedażą kilku drukarek HP Latex s.300 oraz dwóch drukarek HP Scitex FB550. Nasz „Open Month” zostanie na 100% wpisany do kalendarza na przyszły rok! – mówi Tomasz Melzacki – Dyrektor Handlowy HP Scitex w firmie Integart.
– Obawialiśmy się o frekwencję, gdyż zaplanowaliśmy wiele dni warsztatów, krótko po Festiwalu Druku oraz w gorącej dla branży końcówce roku. Jednak szybko okazało się, że nasze obawy są nieuzasadnione, odwiedziło nas blisko 250 osób! Firm, które drukują lub w bliskiej przyszłości zamierzają drukować w technologii HP Latex przybywa z każdym dniem. To napawa ogromnym optymizmem. Obok Gości, którzy przyjechali do nas z HP Demo Center for Graphic Arts z Barcelony, gościliśmy Piotra Kaczyńskiego z firmy ArContakt, partnera naszej firmy i wiernego użytkownika HP Latex, który uczestnikom eventu przybliżył swój „Success Story with HP Latex”. Podczas eventu przez jeden dzień towarzyszyła nam firma Wrocławska Grupa Mediowa, z którą Integart zaczyna przygodę z filmem. Już nie długo będziemy mogli pochwalić się pierwszą realizacją w tym obszarze. Wspólne wieczory, razem Gośćmi spędziliśmy w przepięknej scenerii „Winnicy Jaworek”, która powstała z ogromnej pasji i marzeń jej właścicieli. To wyjątkowe miejsce oraz dobre wina stanowiły doskonały powód aby spędzić tu kilka chwil lub zostać na dłużej… – mówi Beata Wrona – Kierownik Marketingu firmy Integart.
Wszystkim Uczestnikom, którzy przybyli w tych dniach do firmy na Październikowe Dni Otwarte, Integart składa serdeczne podziękowania, za Wasz udział w spotkaniach i poświęcony czas.
Integart gratuluje wszystkim uczestnikom otwartości i chęci poszukiwania nowych kierunków rozwoju biznesu. – Mamy nadzieję, że wiedza i inspiracja zaczerpnięta od naszych Gości Romana Barby oraz Terrego Raghunath przyczynią się do Państwa sukcesów, że zakup nowych maszyn i praca z technologią HP Latex będą czystą przyjemnością – Zespół Integart.
Informacje o przyszłych eventach: https://www.facebook.com/hp.latex.integart/
KL