Logo

Media & maszyny

Personalizowane materiały marketingowe drukowane na urządzeniach w kampanii dla Hackett

Canon Europe zaprezentowałpodczas targów Hunkeler Innovationdays 2017 kompleksowe systemy produkcyjne, które umożliwiają prowadzenie zintegrowanych, wielokanałowych kampanii marketingowych z wykorzystaniem potencjału druku personalizowanych materiałów.

Aby zaprezentować praktyczne możliwości wykorzystania cyfrowego druku w kampaniach marketingowych, Canon wyprodukował przykładowe materiały promocyjne do trwającej właśnie kampanii Aston Martin by Hackett – nowej kolekcji ubrań przygotowanej na premierę sportowego samochodu Aston Martin DB11. Dzięki temu odwiedzający mogli przekonać się, jak rozwiązania Canon, poprzez produkcję profesjonalnych materiałów wizualnych, mogą wspierać działania promocyjne marki, tworząc wartość dodaną nawet dla najbardziej wymagających klientów.

W zaprojektowanej kampanii wykorzystano filmy i zdjęcia zarejestrowane sprzętem Canon EOS i Cinema EOS, a proofy wydrukowano na drukarce Canon imagePROGRAF PRO-4000. Kampania obejmuje cztery typy materiałów marketingowych:

  • „Look book” formatu A5 wydrukowany na tonerowej maszynie produkcyjnej imagePRESS C10000VP. „Look book” zaprojektowano tak, aby przyciągał uwagę dziennikarzy modowych na całym świecie.
  • „Look book” w spersonalizowanej i oprawionej wersji VIP formatu A3. Ta wersja, również wyprodukowana na maszynie imagePRESS C10000VP, jest przeznaczona do użytku w sklepach Hackett i umożliwia klientom przeglądanie szerszej oferty.
  • Przesyłkę reklamową wyprodukowaną na nowej maszynie atramentowej Canon ProStream na papier ciągły. Bogata w zdjęcia przesyłka jest personalizowana w zależności od preferencji zakupowych klienta, przez co lepiej trafia do konkretnego odbiorcy, zapraszając go do odwiedzenia sklepu lub witryny internetowej w celu zapoznania się z kolekcją.
  • Personalizowaną kartkę pocztową, która uzupełnia materiały reklamowe i jest drukowana na maszynie atramentowej Océ VarioPrint i300.

– Chcieliśmy zademonstrować sposób, w jak marki i dostawcy usług druku mogą wykorzystać szeroką gamę cyfrowych technologii druku, które już dziś są dostępne na rynku. Cyfrowe innowacje, wspierane coraz bardziej zaawansowaną analizą danych marketingowych, umożliwiają właścicielom marek wyróżnienie się spośród konkurencji poprzez personalizowane kampanie, które uwzględniają preferencje poszczególnych klientów. Taki poziom ukierunkowania kampanii zwiększa zaangażowanie klienta, motywując go do odwiedzenia tradycyjnego sklepu lub witryny internetowej, by następnie dokonać zakupu – mówi Peter Wolff, dyrektor grupy druku produkcyjnego, Canon Europe.

– Wysokiej jakości rezultaty, które obecnie można uzyskać dzięki technologiom druku atramentowego na standardowych nośnikach pokazują, że jest to atrakcyjne rozwiązanie marketingowe nawet w przypadku ekskluzywnych marek lifestyle’owych – firm, dla których jakość materiałów promocyjnych i reprodukcja żywych kolorów mają kluczowe znaczenie i przekładają się na powodzenie całej kampanii – dodaje.

www.canon.pl

KL